Přenos eSIM je rychlý a jednoduchý a umožní vám přesunout vaši eSIM do nového telefonu, případně provést přesun z původní plastové SIM na eSIM. Celý proces zvládnete sami, nemusíte se při něm přihlašovat ani do samoobsluhy Můj Vodafone.
Tento postup využijete v případě, že přenášíte SIM nebo eSIM z původního telefonu do nového telefonu, ve kterém budete používat eSIM a současně nový telefon podporuje funkci Přenos SIM/eSIM.
Přenos SIM/eSIM zahájíte z cílového telefonu přes sekci Nastavení - Připojení - Správce SIM, kde vyberete Přidat eSIM a Přenos SIM karty z jiného telefonu.
Postup se může mírně lišit podle modelu vašeho telefonu. Jakmile na cílovém telefonu přenos eSIM zahájíte, zobrazí se v původním telefonu dotaz a je potřeba, abyste zahájení přenosu potvrdili i zde.
Na cílovém telefonu se ukáže číselný kód nebo QR kód.
Záleží na výrobci, jaký způsob ověření používá. Číselný kód přepíšete do původního telefonu, QR kód jednoduše původním telefonem vyfotíte.
Na cílovém telefonu se zobrazí dostupné SIM karty, které do něj můžete přenést.
Vyberte správnou SIM a potvrďte její přenos nejprve v cílovém telefonu a následně v původním telefonu, ze kterého se SIMka přenáší.
Během chvíle dojde k přesunu SIM/eSIM do nového telefonu.
Buďte trpěliví, telefon vás bude o postupu informovat. Pokud by se v cílovém telefonu eSIM nepřihlásila do sítě automaticky nebo by z ní nešlo volat, zapněte a vypněte režim letadlo nebo restartujte telefon.
Tento postup využijete v případě, že chcete přejít z plastové SIM na eSIM ve stejném telefonu. Telefon musí podporovat funkci Přenos SIM/eSIM.
Přenos SIM na eSIM zahájíte přes sekci Nastavení - Připojení - Správce SIM, kde u plastové SIM vyberete Převést na eSIM.
Telefon vás upozorní na průběh přenosu a vyžádá si vaše potvrzení, že opravdu chcete přenos na eSIM provést.
Přenos na eSIM může trvat až několik minut, buďte trpěliví.
Telefon vás bude o postupu informovat. Jakmile bude vše hotové, u původní plastové SIM uvidíte informaci, že byla převedena na eSIM. Pokud by se eSIM nepřihlásila do sítě automaticky nebo by z ní nešlo volat, zapněte a vypněte režim letadlo nebo restartujte telefon.
Je dobré vědět:
Telefony, u kterých máme potvrzenou funkčnost přenosu eSIM, najdete níže. Seznam telefonů se bude rozrůstat s tím, jak budou výrobci podporu postupně přidávat do dalších modelů. Pokud váš telefon není v seznamu a přesto vám možnost přenosu eSIM nabízí, můžete ji využít.
Podporované "cílové telefony" (telefony, do kterých se eSIM přenáší):
Podporované zdrojové telefony (ze kterých SIM/eSIM přenášíte):
Může být několik důvodů, proč se přenos eSIM nedokončil. Jedná se například o přerušení připojení k Wi-Fi nebo jiná právě probíhající změna na vašem telefonním čísle. Postupujte prosím podle instrukcí, které jsme vám poslali v SMS nebo podle informací, které vám zobrazuje telefon.
V každém případě je SIM karta v původním telefonu stále aktivní. Původní SIM/eSIM deaktivujeme až v momentě, kdy je eSIM úspěšně nainstalovaná do nového telefonu.
Pokud se přenos eSIM dokončil, ale z nové eSIM nejde volat nebo se nepřihlásila do sítě, doporučujeme zapnout a vypnout režim letadlo nebo telefon restartujte.
I nadále můžete využít standardní postupy pro výměnu eSIM s využitím samoobsluhy, informace najdete na následujících stránkách:
Pro přenos kontaktů doporučujeme využít některou z následujících možností. Jejich dostupnost se liší podle podporovaných funkcí telefonu.