Co je DvojSIMka, jak ji mám používat a jak ji objednám?

  • Umožňuje vám, abyste měli stejné telefonní číslo na dvou různých SIM kartách. DvojSIMku vám vystavíme zdarma.
  • Hodí se v situacích, kdy často měníte přístroje, odpadá vám tak nutnost neustále přehazovat SIM kartu.
  • Vždy je však nutné mít zapnutou pouze jednu ze SIM karet. Pokud byste měli najednou zapnuté obě SIM, vaše číslo by nefungovalo správně a ostatní se vám pak nemusejí vůbec dovolat nebo dopsat.
  • Obě SIM karty fungují totožně, mají přiřazené stejné telefonní číslo i nastavení služeb. Ve Vyúčtování uvidíte účtované služby společně pro jedno telefonní číslo.

Jak získám DvojSIMku?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).

Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte formát DvojSIM a zadejte adresu pro doručení.

SIM kartu vám doručíme do 2 pracovních dnů.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty. DvojSIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.
  2. Prodejna Vodafonu - SIM kartu vám zde vyměníme na počkání. Stačí znát administrátorské heslo a mít u sebe doklad totožnosti.
  3. Linka péče o zákazníky - výměnu DvojSIMky si můžete domluvit s operátorem na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě). SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.

Jak potvrdím výměnu a aktivuji si DvojSIMku?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).

V části Aktivace nové SIM zadejte 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.

Jakmile vám přestane fungovat telefonní číslo na původní SIM, vyměňte si ji za tu nově aktivovanou. Výměnu obvykle provedeme do hodiny od zadání požadavku.

Další možnosti:

  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo nové SIM.
  2. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více zvolte Aktivaci SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Prodejna Vodafonu - pokud jste o výměnu požádali v naší prodejně, můžete se na aktivaci nové SIM rovnou domluvit. Můžete se také zastavit kdykoliv později.
  4. Linka péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.

Je dobré vědět:

  • Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nemůžete si DvojSIMku objednat v samoobsluze ani v aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji však vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77.
  • DvojSIM má formát Trio SIM, takže si vyloupnete tu velikost, kterou potřebujete. Jestli chcete používat eSIM, bohužel to nepůjde s DvojSIMkou.
  • Když ztratíte byť jen jednu ze SIM karet, doporučujeme provést okamžitou blokaci DvojSIMky, abyste předešli zneužití vašeho čísla. Při zablokování dojde k blokaci obou SIM karet.
  • SIM kartu vám můžeme poštou poslat na jméno majitele zákaznického účtu na vámi vybranou adresu v České republice.
  • Ukládali jste si do paměti SIM karty kontakty? Nezapomeňte si je zálohovat - například zkopírováním do paměti telefonu. Pro ukládání kontaktů doporučujeme používat on-line služby s průběžnou zálohou dat, například účet od Googlu nebo Applu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone