Modem Cisco EPC3925 (pro Pevný internet Kabel)

Tento modem už nenabízíme, můžou ho však stále používat naši zákazníci, kteří používají kabelové připojení k internetu (exUPC internet). Modem podporuje Wi-Fi, maximální rychlost stahování dat je 140 Mbit/s (v režimu bridge až 400 Mbit/s). Tento modem podporuje pouze protokol IPv4.

Technické specifikace:

  • Kabelový modem EURO DOCSIS® 3.0 WIFI EMTA.
  • 4x Ethernet 10/100/1000 (4 konektory RJ-45 pro přístup k internetu), 2x RJ-11 pro telefon, 1x konektor koaxiálního kabelu.
  • Bezdrátové připojení Wi-Fi ve verzích 2,4 GHz (IEEE 802.11b/g/n). Modem má interní Wi-Fi antény. Rychlost připojení k internetu závisí na objednaném tarifu a místních podmínkách a liší se od maximální rychlosti domácí Wi-Fi sítě.
  • Napájecí napětí: 230 V (AC), průměrný příkon: 11,7 W, adaptér AC/DC: ADAPTÉR 22,5 W, 15 V, DC/1,5 A. Průměrná spotřeba je 11,7 W.

Stáhněte si:

Mohlo by se vám hodit:

Cisco EPC3925

Co znamenají kontrolky na modemu?

Power

  • Svítí - kabelový modem je zapnutý.

DS

  • Bliká - skenování downstream kanálu.
  • Svítí - downstream kanál naladěný, standardní provozní stav.

US

  • Bliká - skenování upstream kanálu.
  • Svítí - upstream kanál naladěný, standardní provozní stav.

Online

  • Bliká - skenování připojení k síti.
  • Svítí - startovací proces dokončen, modem připojený na síti, standardní provozní stav.

Ethernet 1-4

  • Bliká nebo svítí - signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem, standardní provozní stav (oranžově – 100Mbit rychlost, zeleně – 1Gbit rychlost).
  • Nesvítí - port není obsazen, připojené zařízení je vypnuté.

USB (pouze pro servisní účely)

  • Bliká nebo svítí - signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem.

Wireless - Link

  • Svítí - bezdrátová část je aktivní, bez přenosu dat.
  • Bliká - signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem přes Wi-Fi, standardní provozní stav.
  • Nesvítí - bezdrátová část je vypnuta.

Wireless - Setup

  • Nesvítí – nastavení bezdrátové sítě je neaktivní, standardní provozní stav.
  • Bliká – aktivováno nastavení bezdrátové sítě pro přidání nových bezdrátových klientů (WPS).

TEL1/TEL2

  • Bliká - registrace telefonní části EMTA na telefonní ústředně.
  • Svítí - aktivní linka, modem je registrovaný na telefonní ústředně.
  • Nesvítí - není navedená služba telefonu v modemu.

Jak se dostanu do administrace modemu?

  • Přihlaste se k Wi-Fi síti modemu nebo se připojte síťovým kabelem a do prohlížeče zadejte adresu http://192.168.1.1. Pokud používáte vlastní Wi-Fi router a v sekci režim modemu jste vybrali režim modemu (bridge), je adresa pro vstup do administrace http://192.168.100.1.
  • Pro přístup do administrace nevyplňujte žádné jméno ani heslo. Po prvním přihlášení si pro své bezpečí přístupové údaje můžete nastavit na vlastní. Změnu provedete v administraci v menu Správa.

Jak zapnu Wi-Fi, jak můžu změnit název a heslo k Wi-Fi síti?

Ve výchozím nastavení je Wi-Fi síť zapnutá, název vaší sítě a heslo najdete na štítku na modemu.

Přihlaste se do administrace modemu.

Připojte se k modemu přes Wi-Fi nebo síťovým kabelem a zadejte do prohlížeče adresu http://192.168.1.1. Pro přihlášení použijte jméno a heslo, které jste si nastavili, ve výchozím nastavení jsou obě hodnoty prázdné.

Jděte do menu Bezdrátové připojení (Wireless) - Základní nastavení (Radio Settings).

V položce Bezdrátová síť (Wireless Interface) můžete povolit nebo zakázat Wi-Fi. Ve stejné sekci můžete upravit název své Wi-Fi sítě (SSID). V části Zabezpečení bezdrátové sítě (Wireless Security) pak můžete změnit heslo. Změny vždy nezapomeňte uložit.

Jak změním Wi-Fi kanál v případě rušení Wi-Fi sítě?

Před změnou nastavení si přečtěte podrobné informace k Wi-Fi kanálům.

Přihlaste se do administrace modemu.

Připojte se k modemu přes Wi-Fi nebo síťovým kabelem a zadejte do prohlížeče adresu http://192.168.1.1. Pro přihlášení použijte jméno a heslo, které jste si nastavili, ve výchozím nastavení jsou obě hodnoty prázdné.

Jděte do menu Bezdrátové připojení (Wireless) - Základní nastavení (Radio Settings).

V nabídce Standardní kanál (Standard Channel) můžete vybrat z roletky nový vysílací kanál. Nastavení nezapomeňte uložit.

Jak přepnu modem do režimu bridge?

Přepnutí modemu do režimu bridge využijete zejména v případech, kdy chcete za modem připojit vlastní router nebo potřebujete zajistit správné přiřazení pevné IP adresy na vlastní zařízení. Vaše domácí přístroje (mobilní telefony, notebooky a další) se pak budou připojovat k síti, kterou vytvoří váš vlastní router, který si za modem připojíte. Režim bridge je dostupný jen v případě, že od nás máte IP adresu ve formátu IPv4. Pokud aktuálně využíváte IPv6, kontaktujte nás pro domluvu na změně. Po nastavení režimu bridge se změní výchozí adresa pro administraci modemu na http://192.168.100.1.

Přihlaste se do administrace modemu.

Připojte se k modemu přes Wi-Fi nebo síťovým kabelem a zadejte do prohlížeče adresu http://192.168.1.1. Pro přihlášení použijte jméno a heslo, které jste si nastavili, ve výchozím nastavení jsou obě hodnoty prázdné.

Jděte do menu Správa (Administration) - Správa (Management) a zde u položky Typ připojení k internetu (Gateway Setup (WAN)) nastavte Bridged Only.

Nastavení nezapomeňte uložit.

Modem se chová nestandardně (píská, přehřívá se...)

Vyzkoušejte restart modemu.

Začněme tím nejjednodušším. Restartujte modem tím, že ho na několik minut odpojíte od elektřiny. Poté ho vyzkoušejte zapojit do jiné elektrické zásuvky a chvíli počkejte.

Zkontrolujte zapojení všech kabelů a vypínač.

Pokud modem nesvítí, zkontrolujte ze zadní strany zařízení, zda nedošlo k náhodné manipulaci s vypínačem pod napájecím kabelem. Vyzkoušejte, že vypínač řádně funguje a je v poloze I (zapnuto).

V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte.

Pokud se nepodařilo modem zapnout, případně vydává pisklavé zvuky nebo svítí (bliká) zepředu trvale červeně, ozvěte se nám a pokusíme se vše co nejrychleji napravit.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone