Vodafone

Začít s Vodafonem nebylo nikdy snazší

Abyste se u nás rychle rozkoukali, dali jsme všechny užitečné informace na jedno místo.

Vložte SIM a zadejte PIN

  • Vložte do telefonu SIM kartu
  • Zapněte telefon
  • Zadejte PIN kód: 1234
  • Abyste mohli využívat všechny funkce telefonu, přihlaste se svým účtem (Apple ID, účet Google, Microsoft účet).
  • Podívejte se na často kladené otázky a zjistěte třeba, jak odemknout zablokovanou SIMku nebo aktivovat novou.

Nastavte si internet

Telefon od nás

Pokud jste si koupili telefon přímo od nás, už nic nastavovat nemusíte.

Telefon odjinud

Zařízení, které máte odjinud, možná bude potřeba nastavit. Pomůže vám s tím náš návod krok za krokem.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

V aplikaci Můj Vodafone si vše pohodlně nastavíte.

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace
  • Heslo pro přihlášení jsme vám poslali SMSkou.
    Více informací o heslech najdete v Centru péče.
  • Pro správu účtu můžete využívat také muj.vodafone.cz

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Předplacené karty

Kredit si pohodlně dobijte například prostřednictvím platební karty nebo kuponu.

Více informací najdete na stránce Předplacené karty.

Vložte SIM a zadejte PIN

  • Vložte do tabletu SIM kartu
  • Zapněte tablet
  • Zadejte PIN kód: 1234
  • Abyste mohli využívat všechny funkce tabletu, přihlaste se svým účtem (Apple ID, účet Google, Microsoft účet).
  • Podívejte se na často kladené otázkya zjistěte třeba, jak odemknout zablokovanou SIMku nebo aktivovat novou.

Nastavte si internet

Tablet od nás

Pokud jste si koupili tablet přímo od nás, už nic nastavovat nemusíte.

Tablet odjinud

Zařízení, které máte odjinud, možná bude potřeba nastavit. Pomůže vám s tím náš návod krok za krokem.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

V aplikaci Můj Vodafone si vše pohodlně nastavíte.

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace
  • Heslo pro přihlášení jsme vám poslali SMSkou.
    Více informací o heslech najdete v Centru péče.
  • Pro správu účtu můžete využívat také muj.vodafone.cz

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Nastavte svůj modem

  • Vložte SIM kartu do modemu
  • Vložte modem do počítače
  • Nainstalujte ovládací program

Internet kdekoli

Jaký je rozdíl mezi 4G LTE, 3G, EDGE a GPRS?

LTE

LTE (4G, L, LTE)

nejrychlejší připojení

3G

3G (3G, H, H+)

rychlé připojení

EDGE

GPRS, EDGE (G, E)

pomalé pŕipojení

  • Zkratky v závorkách značí různé typy sítě, ke kterým se váš modem, tablet či telefon může připojit. Zjistěte i další informace o připojení z počítače.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

V aplikaci Můj Vodafone si vše pohodlně nastavíte.

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace
  • Heslo pro přihlášení jsme vám poslali SMSkou.
    Více informací o heslech najdete v Centru péče.
  • Pro správu účtu můžete využívat také muj.vodafone.cz

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Jak se rychle a jednoduše připojit

Vlastní Wi-Fi síť si vytvoříte během chvíle a bez pomoci technika. Podívejte se na náš videonávod, ať víte, jak na to.

Vezměte si internet kamkoli

Domov, chata nebo třeba kancelář.

Modem stačí zapojit do zásuvky a rázem si vytvoříte Wi-Fi síť tam, kde jste vy. Připojíte do ní až 32 zařízení plus jedno další přes ethernetový kabel.

S Připojením bez kabelu vám navíc internet v noci poběží 2x rychleji. U Připojení bez kabelu+ rychlost od 0:00 do 6:00 hodin dokonce nijak neomezujeme. To vše díky tomu, že v noci je naše síť volnější.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

V aplikaci Můj Vodafone si vše pohodlně nastavíte.

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace
  • Heslo pro přihlášení jsme vám poslali SMSkou.
    Více informací o heslech najdete v Centru péče.
  • Pro správu účtu můžete využívat také muj.vodafone.cz

Udržujte si přehled o svých platbách

Vyúčtování

Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.

  • Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.

Otázky a odpovědi

Nejde mi vložit SIM

Nevíte, jak do svého telefonu vložit SIM kartu? Podívejte se do našeho Centra péče, kde máme návod přímo pro vaše zařízení. Nastavení krok za krokem pro konkrétní telefon.

Jak si SIM kartu aktivuji?

Pokud jste si SIM kartu pořídili v některé z našich prodejen, kolegové už vám ji aktivovali. V případě, že vám SIMku doručil kurýr, stačí zavolat na linku *77, čímž se karta aktivuje a můžete ji začít používat.

Co ovlivňuje rychlost mobilního připojení?

Na kvalitu datového přenosu má vliv několik věcí, jako jsou:

  • dostupná síťová technologie a síla signálu,
  • momentální vytížení sítě,
  • schopnosti zařízení, které pro připojení používáte,
  • čerpání datového balíčku - po překročení limitu může dojít k omezení rychlosti.

Zadal jsem 3x špatný PIN. Jak svou SIM kartu odblokuji?

V takovém případě budete potřebovat kód PUK. Ten najdete na kartičce, kterou jste získali společně se SIMkou. Stačí setřít šedé pole, kde se kód PUK nachází. Kód zjistíte i v Můj Vodafone. Jakmile PUK zadáte, SIM karta se odemkne a budete vyzváni k nastavení nového PINu.

Jak si změním PIN z přednastaveného 1234?

PIN si změníte v nastavení svého telefonu. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na nastavení telefonu krok za krokem, kde máme návod i pro váš přístroj.

Budou mi během přenosu čísla fungovat všechny služby?

Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.

Co dělat při ztrátě SIM karty?

SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.

Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Automatické nastavení internetu

Pomůžeme vám s nastavením vašeho telefonu. Stačí, když se přihlásíte do Můj Vodafone a v menu Nastavení služeb – SIM karta a telefon vyberete typ svého telefonu. Jako službu zvolte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.

Ruční nastavení pro pokročilé

Pokud víte, kde si připojení nakonfigurovat, použijte následující hodnoty:

  • přístupový bod (APN): internet
  • uživatelské jméno: nechte nevyplněno
  • heslo: nechte nevyplněno
  • proxy: nechte nevyplněno
  • port: nechte nevyplněno
  • typ autentizace: normální
  • kód země (MCC): 230
  • kód operátora (MNC): 03
  • protokol sítě: IPv4

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání volných jednotek?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Jak se převádí volné jednotky?

Nevyužité volné jednotky z hlasových, SMS a MMS balíčků vám na konci každého zúčtovacího období převedeme do toho následujícího. Jako první čerpáte nově nabyté jednotky a poté převedené. Pokud převedené jednotky opět nevyčerpáte, dál vám je už nepřevedeme.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Co ovlivňuje rychlost mobilního připojení?

Na kvalitu datového přenosu má vliv několik věcí, jako jsou:

  • dostupná síťová technologie a síla signálu,
  • momentální vytížení sítě,
  • schopnosti zařízení, které pro připojení používáte,
  • čerpání datového balíčku - po překročení limitu může dojít k omezení rychlosti.

Zadal jsem 3x špatný PIN. Jak svou SIM kartu odblokuji?

V takovém případě budete potřebovat kód PUK. Ten najdete na kartičce, kterou jste získali společně se SIMkou. Stačí setřít šedé pole, kde se kód PUK nachází. Kód zjistíte i v Můj Vodafone. Jakmile PUK zadáte, SIM karta se odemkne a budete vyzváni k nastavení nového PINu.

Jak si SIM kartu aktivuji?

Pokud jste si SIM kartu pořídili v některé z našich prodejen, kolegové už vám ji aktivovali. V případě, že vám SIMku doručil kurýr, stačí zavolat na linku *77, čímž se karta aktivuje a můžete ji začít používat.

Jak si změním PIN z přednastaveného 1234?

PIN si změníte v nastavení svého tabletu. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na nastavení tabletu krok za krokem, kde máme návod i pro váš přístroj.

Co dělat při ztrátě SIM karty?

SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.

Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Automatické nastavení internetu

Pomůžeme vám s nastavením vašeho telefonu. Stačí, když se přihlásíte do Můj Vodafone a v menu Nastavení služeb – SIM karta a telefon vyberete typ svého telefonu. Jako službu zvolte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.

Ruční nastavení pro pokročilé

Pokud víte, kde si připojení nakonfigurovat, použijte následující hodnoty:

  • přístupový bod (APN): internet
  • uživatelské jméno: nechte nevyplněno
  • heslo: nechte nevyplněno
  • proxy: nechte nevyplněno
  • port: nechte nevyplněno
  • typ autentizace: normální
  • kód země (MCC): 230
  • kód operátora (MNC): 03
  • protokol sítě: IPv4

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání datového balíčku?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Jaké minimální parametry musí počítač splňovat?

Potřebujete počítač se systémem Microsoft® Windows® 10, Windows® 8, Windows® 7 (doporučená aktualizace SP1), Windows Vista™ (doporučená aktualizace SP2 ) nebo Windows® XP (doporučená aktualizace SP3) nebo Apple Mac se systémem Mac OS® X 10.6, 10.7, 10.8, 10.9 a 10.10 (Intel®, všechny s nejnovějšími aktualizacemi) nebo počítač se systémem Linux Ubuntu 11.10/10.10/10.04, openSUSE 11.4/11.3, Fedora 16/14, Debian 6.0/5.0, Mandriva 2010.2, Red Flag 7.0. U počítačů se systémem Linux se mohou vyskytnout určitá omezení.

Program potřebuje alespoň 100 MB volného prostoru na pevném disku a operační paměť 256 MB RAM. K dispozici musíte mít i volný USB port, do kterého modem připojíte.

Máte problémy s připojením přes USB modem?

Vyzkoušejte následující kroky:

Co dělat při ztrátě SIM karty?

SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.

Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání datového balíčku?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Jaké jsou základní parametry modemu?

Wi-Fi modem Huawei LTE CPE B310 je zařízení, které kromě modemu obsahuje celou domácí bránu, včetně směrovače a firewallu. Podporuje všechny technologie a pásma, na kterých běží náš 4G LTE i 3G internet. Zařízení je přenosné, můžete jej zapojit do zásuvky doma, na chatě nebo třeba v kanceláři.

K modemu můžete připojit až 32 zařízení přes Wi-Fi v různých místnostech, další 1 přístroj ethernetovým kabelem.

Modem lze jednoduše a pohodlně spravovat jak přes mobilní aplikaci Huawei HiLink, která je dostupná pro operační systémy Android i iOS, tak přes webové rozhraní.

Technické specifikace
Rozměr: 126 x 181 x 36 mm
Hmotnost: 226 g
Standardy Wi-Fi: 802.11 b/g/n
Podpora externí antény
Obsah balení: modem, ethernetový kabel, napájecí adaptér, manuál k připojení (zvládnete sami bez pomoci technika)

Uživatelskou příručku a další informace k modemu Huawei LTE CPE B310 naleznete v Centru péče.

Je tarif neomezený, nebo má datový limit?

Ve většině případů vaše surfování nijak neomezujeme. Při prohlížení webových stránek, sociálních sítí, přijímání a odesílání e-mailů nebo třeba při internetovém volání (Skype, Google Hangouts apod.) vám internet vždy poběží maximální rychlostí.

Pouze na následující činnosti platí měsíční datový objem 30 GB, po jehož dosažení můžeme omezit rychlost stahování i odesílání na 256 kbit/s:

  • stahování a odesílání datových souborů (sdílení torrentů, stahování ze služeb jako Ulož.to, LeteckáPošta, HellSpy apod.)
  • přehrávání videa (např. YouTube), internetová televize (např. iVysílání, Stream.cz), online rádio.

K omezení rychlosti nemusí dojít, pokud je kapacita sítě v dané lokalitě dostačující. I tak bude 30GB limit stačit většině uživatelů, kteří jsou zvyklí na pevné internetové připojení.

  • Pro lepší představu, kolik dat měsíčně spotřebujete, využijte naši Datovou kalkulačku.

Podrobný výčet služeb, na které může být aplikováno zpomalení, uvádíme v přehledné tabulce v Právních podmínkách služby.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Otázky a odpovědi

Kde najdu své Vyúčtování?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Do kdy mám vyúčtování uhradit?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.

Kde zjistím aktuální útratu a čerpání volných jednotek?

Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.

Jak účtujete změny balíčků nebo tarifu?

U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.

Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.

Co je ePotvrzení a k čemu slouží?

Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.

Jak nastavit inkaso?

Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.

Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.

Pomohly vám informace na této stránce?