Vyúčtování
Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.
- Nevíte, kde Vyúčtování najít nebo máte další otázky? Poradíme vám.
Balení obsahuje vše potřebné k bezproblémové instalaci Vodafone TV.
Nezapomeňte si také stáhnout aplikaci Vodafone TV pro svůj tablet či telefon.
Továrně nastavený PIN je 1234.
Digitální televize šíří televizní vysílání pomocí internetu. Díky tomu nemusíte nikde nic vrtat, nepotřebujete speciální anténu, ani nic podobného. Zkrátka stačí vám jen dostatečná rychlost připojení. Velkou výhodou je mimo jiné i možnost zastavit běžící program, spustit ho od začátku nebo zhlédnout až 7 dní zpětně. Zjistěte více informací o výhodách Vodafone TV.
Pro Vodafone TV je potřeba mít garantovanou dostupnost 7 Mb/s pro HD kvalitu vysílání.
Zvýhodněnou cenu Vodafone TV získáte, pokud od nás již máte i pevné připojení k internetu nebo si ho nově pořídíte.
Za set-top box v základní verzi zaplatíte pronájem 70 Kč měsíčně a za prémiový set-top box s Wi-Fi a hlasovým ovládáním měsíčně platíte 120 Kč pronájem. Částka není zahrnuta v ceně televizního tarifu.
Vodafone TV zapojíte velmi jednoduše pomocí tří kabelů:
Další informace získáte v Centru Péče. Detailní informace k instalaci služby najdete také v televizním manuálu.
Pokud jste si koupili telefon přímo od nás, už nic nastavovat nemusíte.
Zařízení, které máte odjinud, možná bude potřeba nastavit. Pomůže vám s tím náš návod krok za krokem.
Pokud jste si koupili tablet přímo od nás, už nic nastavovat nemusíte.
Zařízení, které máte odjinud, možná bude potřeba nastavit. Pomůže vám s tím náš návod krok za krokem.
Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.
Jaký je rozdíl mezi 4G LTE, 3G, EDGE a GPRS?
LTE (4G, L, LTE)
nejrychlejší připojení
3G (3G, H, H+)
rychlé připojení
GPRS, EDGE (G, E)
pomalé pŕipojení
Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.
Vlastní Wi-Fi síť si vytvoříte během chvíle a bez pomoci technika. Podívejte se na náš videonávod, ať víte, jak na to.
Domov, chata nebo třeba kancelář.
Modem stačí zapojit do zásuvky a rázem si vytvoříte Wi-Fi síť tam, kde jste vy. Připojíte do ní až 32 zařízení plus jedno další přes ethernetový kabel.
S Připojením bez kabelu vám navíc internet v noci poběží 2x rychleji. U Připojení bez kabelu+ rychlost od 0:00 do 6:00 hodin dokonce nijak neomezujeme. To vše díky tomu, že v noci je naše síť volnější.
Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.
Připojení vám bude fungovat nejpozději do 30 dní od zakoupení, snažíme se ale o to, abychom většinu objednávek vyřídili do 14 dnů.
Když doma ještě nemáte zavednou síťovou přípojku, technik ji v rámci instalace zdarma zřídí. Je pravděpodobné, že při instalaci bude potřeba provést zásah do budovy (vrtání, natažení kabelů apod.), proto je potřeba získat Souhlas s provedením stavebních prací při instalaci od majitele budovy. Pokud jste vlastníkem nemovitosti, máte vyhráno, jinak můžete využít náš připravený formulář.
Poté, co technik nainstaloval internetovou zásuvku a v ní aktivoval internetové připojení, nastává čas, abyste k internetu připojili celou svou rodinu a domácnost. Pokud jste si neobjednali službu asistované instalace modemu technikem, využijte následující postup.
Návody pro konkrétní značky a modely modemů naleznete v našem Centru péče.
Pro správné fungování služby je potřeba, aby byla zvenku na budově umístěna anténa. Její instalaci zařídí náš technik na vhodném místě po domluvě s vámi.
Během montáže antény je obvykle nutné provrtání zdi. Pokud nejste majitelem budovy, je vhodné získat souhlas majitele objektu s instalací.
Souhlas nám nemusíte dokládat, slouží pro vaši ochranu a dobré vztahy s majitelem objektu.
Při objednávce se s námi domluvíte na termínu, kdy vám technik přijde službu instalovat. K dispozici jsou 2hodinová časová rozmezí, v rámci kterých technik dorazí. Samotná instalace trvá cca 90 minut.
Instalační termíny nabízíme v pracovních dnech v časech mezi 8. a 19. hodinou nejdříve 3 dny po objednání služby.
Pokud vám vybraný termín instalace nevyhovuje, dejte nám vědět nejpozději 24 hodin předem na číslo Linky péče o zákazníky *77 nebo 800 77 00 77. Pokud u nás máte pouze službu Pevný internet, zavolejte nám na 800 77 77 31.
Instalace zahrnuje: jeden průraz stěny, maximálně 20 metrů kableu pro propojení antény a modemu, úklid hrubých nečistot po dokončení instalace, zprovoznění a předvedení služby a předání předávacího protokolu.
Každý měsíc si prohlédněte elektronické Vyúčtování. Pokud chcete, můžeme vám ho zasílat i v papírové podobě.
Teď už si můžete užívat rychlá data naplno.
Nevíte, jak do svého telefonu vložit SIM kartu? Podívejte se do našeho Centra péče, kde máme návod přímo pro vaše zařízení. Nastavení krok za krokem pro konkrétní telefon.
Pokud jste si SIM kartu pořídili v některé z našich prodejen, kolegové už vám ji aktivovali. V případě, že vám SIMku doručil kurýr, stačí zavolat na linku *77, čímž se karta aktivuje a můžete ji začít používat.
Na kvalitu datového přenosu má vliv několik věcí, jako jsou:
V takovém případě budete potřebovat kód PUK. Ten najdete na kartičce, kterou jste získali společně se SIMkou. Stačí setřít šedé pole, kde se kód PUK nachází. Kód zjistíte i v Můj Vodafone. Jakmile PUK zadáte, SIM karta se odemkne a budete vyzváni k nastavení nového PINu.
PIN si změníte v nastavení svého telefonu. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na nastavení telefonu krok za krokem, kde máme návod i pro váš přístroj.
Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.
SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.
Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Pomůžeme vám s nastavením vašeho telefonu. Stačí, když se přihlásíte do Můj Vodafone a v menu Nastavení služeb – SIM karta a telefon vyberete typ svého telefonu. Jako službu zvolte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.
Pokud víte, kde si připojení nakonfigurovat, použijte následující hodnoty:
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.
Nevyužité volné jednotky z hlasových, SMS a MMS balíčků vám na konci každého zúčtovacího období převedeme do toho následujícího. Jako první čerpáte nově nabyté jednotky a poté převedené. Pokud převedené jednotky opět nevyčerpáte, dál vám je už nepřevedeme.
U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.
Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.
Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.
Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Na kvalitu datového přenosu má vliv několik věcí, jako jsou:
V takovém případě budete potřebovat kód PUK. Ten najdete na kartičce, kterou jste získali společně se SIMkou. Stačí setřít šedé pole, kde se kód PUK nachází. Kód zjistíte i v Můj Vodafone. Jakmile PUK zadáte, SIM karta se odemkne a budete vyzváni k nastavení nového PINu.
Pokud jste si SIM kartu pořídili v některé z našich prodejen, kolegové už vám ji aktivovali. V případě, že vám SIMku doručil kurýr, stačí zavolat na linku *77, čímž se karta aktivuje a můžete ji začít používat.
PIN si změníte v nastavení svého tabletu. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na nastavení tabletu krok za krokem, kde máme návod i pro váš přístroj.
SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.
Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Pomůžeme vám s nastavením vašeho telefonu. Stačí, když se přihlásíte do Můj Vodafone a v menu Nastavení služeb – SIM karta a telefon vyberete typ svého telefonu. Jako službu zvolte Internet a dále pokračujte podle instrukcí.
Pokud víte, kde si připojení nakonfigurovat, použijte následující hodnoty:
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.
U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.
Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.
Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.
Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Potřebujete počítač se systémem Microsoft® Windows® 10, Windows® 8, Windows® 7 (doporučená aktualizace SP1), Windows Vista™ (doporučená aktualizace SP2 ) nebo Windows® XP (doporučená aktualizace SP3) nebo Apple Mac se systémem Mac OS® X 10.6, 10.7, 10.8, 10.9 a 10.10 (Intel®, všechny s nejnovějšími aktualizacemi) nebo počítač se systémem Linux Ubuntu 11.10/10.10/10.04, openSUSE 11.4/11.3, Fedora 16/14, Debian 6.0/5.0, Mandriva 2010.2, Red Flag 7.0. U počítačů se systémem Linux se mohou vyskytnout určitá omezení.
Program potřebuje alespoň 100 MB volného prostoru na pevném disku a operační paměť 256 MB RAM. K dispozici musíte mít i volný USB port, do kterého modem připojíte.
Vyzkoušejte následující kroky:
SIM kartu co nejdříve zablokujte v Můj Vodafone, přes operátora na lince *77, nebo v některé z prodejen. Postupujte podle tohoto návodu. Zablokování karty je zdarma.
Novou SIM kartu získáte online nebo v jedné z prodejen. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.
U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.
Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.
Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.
Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Wi-Fi modem Huawei LTE CPE B310 je zařízení, které kromě modemu obsahuje celou domácí bránu, včetně směrovače a firewallu. Podporuje všechny technologie a pásma, na kterých běží náš 4G LTE i 3G internet. Zařízení je přenosné, můžete jej zapojit do zásuvky doma, na chatě nebo třeba v kanceláři.
K modemu můžete připojit až 32 zařízení přes Wi-Fi v různých místnostech, další 1 přístroj ethernetovým kabelem.
Modem lze jednoduše a pohodlně spravovat jak přes mobilní aplikaci Huawei HiLink, která je dostupná pro operační systémy Android i iOS, tak přes webové rozhraní.
Technické specifikace
Rozměr: 126 x 181 x 36 mm
Hmotnost: 226 g
Standardy Wi-Fi: 802.11 b/g/n
Podpora externí antény
Obsah balení: modem, ethernetový kabel, napájecí adaptér, manuál k připojení (zvládnete sami bez pomoci technika)
Uživatelskou příručku a další informace k modemu Huawei LTE CPE B310 naleznete v Centru péče.
Ve většině případů vaše surfování nijak neomezujeme. Při prohlížení webových stránek, sociálních sítí, přijímání a odesílání e-mailů nebo třeba při internetovém volání (Skype, Google Hangouts apod.) vám internet vždy poběží maximální rychlostí.
Pouze na následující činnosti platí měsíční datový objem 30 GB, po jehož dosažení můžeme omezit rychlost stahování i odesílání na 256 kbit/s:
K omezení rychlosti nemusí dojít, pokud je kapacita sítě v dané lokalitě dostačující. I tak bude 30GB limit stačit většině uživatelů, kteří jsou zvyklí na pevné internetové připojení.
Podrobný výčet služeb, na které může být aplikováno zpomalení, uvádíme v přehledné tabulce v Právních podmínkách služby.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz. Datum splatnosti je uvedeno u každého Vyúčtování. Datum splatnosti je poslední den, do kdy bychom od vás platbu měli obdržet. Pokud náhodou Vyúčtování nestíháte zaplatit včas, podívejte se, co dělat.
Podívejte se do aplikace Můj Vodafone nebo si rozklikněte samoobsluhu muj.vodafone.cz.
U některých balíčků vám při jejich zapnutí nebo zrušení účtujeme pouze poměrnou část jejich ceny. To znamená, že pokud si balíček zapnete v půlce zúčtovacího období, nestrhneme vám částku za celý měsíc, ale pouze její polovinu.
Příklad:
Vaše zúčtovací období začíná každý měsíc 20. Vy si 12. objednáte některý z našich balíčků. Abyste nemuseli 8 dní čekat na začátek dalšího období, aktivujeme vám vybraný balíček rovnou a propočítáme ho tak, abyste ho mohli využívat hned. Takže zaplatíte jenom poměrnou část poplatku z ceny balíčku na 8 dní, a podle toho dostanete určitý počet jednotek. Od začátku dalšího zúčtovacího období pak už budete mít všechny volné jednotky z balíčku za plnou cenu. Zároveň zaplatíte jen poměrnou část svého původního tarifu, za období do 12. dne, nevyužité jednotky nepřevádíme.
Další informace najdete v Centru péče.
Díky ePotvrzení s námi můžete smlouvu uzavřít elektronicky bez zbytečného papírování. Vyjadřujete tak souhlas se Všeobecnými podmínkami, Obchodními podmínkami a podmínkami jednotlivých služeb.
Inkaso snadno nastavíte ve své bance. Podívejte se, jak na to.
Odpovědi na další časté dotazy naleznete v Centru péče.