Informace pro zákazníky s tarifem, kteří k Vodafonu přecházejí od SAZKAmobilu

Tarifní zákazníky SAZKAmobilu postupně informujeme o převodu jejich služeb do světa Vodafonu. Na této stránce vám pomůžeme s prvními kroky u nás.

Pokud své číslo zatím využíváte u SAZKAmobilu, najdete veškeré informace k chystanému převodu na informační stránce u SAZKAmobilu.

Mé číslo jste převedli do systémů Vodafonu, co se mění a co pro mě zůstává stejné?

Co pro vás zůstává stejné:

  • Vaše telefonní číslo zachováváme a nemusíte vyměňovat ani SIMku. Pokud by vám v den převodu telefon nefungoval hned správně, pro jistotu ho vypněte a zapněte.
  • Většinu doplňkových služeb (jako je třeba roaming) budete mít nastavenou stejně. Kdykoliv si vše můžete zkontrolovat a změnit přes Můj Vodafone.
  • Vyúčtování vám budeme nadále posílat do e-mailu. Najdete ho také v samoobsluze Můj Vodafone.
  • Můžete očekávat stejné pokrytí signálem, protože mobilní síť Vodafonu jste používali už dříve.

Co se mění:

Další časté otázky, které s převodem do Vodafonu souvisejí

Jak bude vypadat mé první Vyúčtování od Vodafonu a kdy ho obdržím?

  • Vodafone vystavuje Vyúčtování v několika termínech. Podle toho, kdy vaše číslo převedeme do systémů Vodafonu, vám nastavíme nejbližší možné zúčtovací období.
  • První Vyúčtování vám vystavíme relativně krátce po převodu do systémů Vodafonu a bude obvykle vystavené na výrazně nižší částku, než jak jste zvyklí. Budeme vám totiž účtovat pouze poměrnou část z měsíčního poplatku za tarif podle toho, kolik dnů jste tarif v daném období využívali.
  • Následující Vyúčtování už bude obsahovat standardní platbu za měsíční tarif a další využité služby.
Vyúčtování od Vodafonu můžete zaplatit některým z mnoha způsobů, které nabízíme. Věříme, že si vyberete možnost, která vám bude vyhovovat.

Jak bude vypadat poslední Vyúčtování od SAZKAmobilu a kde ho najdu?

Poslední Vyúčtování od SAZKAmobilu dostanete do svého e-mailu jako obvykle. Bude obsahovat standardní platby za celé měsíční období, kdy jste služby u SAZKAmobilu využívali.

Budu se moct nadále přihlásit do samoobsluhy SAZKAmobilu?

Všechny informace k aktuální podobě služeb a Vyúčtování od data převodu do Vodafonu už najdete pouze v Můj Vodafone.

Přihlášení do původní samoobsluhy SAZKAmobilu budete mít v případě potřeby k dispozici ještě 3 měsíce od data převodu služeb do Vodafonu. Pokud si potřebujete uchovat například historii plateb nebo Vyúčtování, včas si prosím informace stáhněte do svého počítače.

Mé číslo jste už převedli do Vodafonu, na displeji telefonu však stále vidím SAZKAmobil. Je to v pořádku?

Chtěli jsme, abyste s převodem měli co nejméně starostí, proto jsme vám zachovali telefonní číslo včetně SIM karty. To však znamená, že přechodně ještě na displeji uvidíte jako název sítě SAZKAmobil místo Vodafone CZ. Název sítě později upravíme, nebudete pro to muset nic dělat. Na fungování služeb to nemá žádný vliv.

U Vodafonu už mám jiné služby, spojíte mi je s převedeným číslem od SAZKAmobilu?

V tomto případě vám telefonní číslo zařadíme pod stejný zákaznický účet, bude však na samostatném číslu plátce. To znamená, že Vyúčtování vám budeme vystavovat samostatně jen pro převedené mobilní číslo. Pokud byste to chtěli změnit a služby sloučit do jednoho Vyúčtování, stačí nás kontaktovat.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone