Tarifní zákazníky SAZKAmobilu postupně informujeme o převodu jejich služeb do světa Vodafonu. Na této stránce vám pomůžeme s prvními kroky u nás.
Poslední Vyúčtování od SAZKAmobilu dostanete do svého e-mailu jako obvykle. Bude obsahovat standardní platby za celé měsíční období, kdy jste služby u SAZKAmobilu využívali.
Všechny informace k aktuální podobě služeb a Vyúčtování od data převodu do Vodafonu už najdete pouze v Můj Vodafone.
Přihlášení do původní samoobsluhy SAZKAmobilu budete mít v případě potřeby k dispozici ještě 3 měsíce od data převodu služeb do Vodafonu. Pokud si potřebujete uchovat například historii plateb nebo Vyúčtování, včas si prosím informace stáhněte do svého počítače.
Chtěli jsme, abyste s převodem měli co nejméně starostí, proto jsme vám zachovali telefonní číslo včetně SIM karty. To však znamená, že přechodně ještě na displeji uvidíte jako název sítě SAZKAmobil místo Vodafone CZ. Název sítě později upravíme, nebudete pro to muset nic dělat. Na fungování služeb to nemá žádný vliv.
V tomto případě vám telefonní číslo zařadíme pod stejný zákaznický účet, bude však na samostatném číslu plátce. To znamená, že Vyúčtování vám budeme vystavovat samostatně jen pro převedené mobilní číslo. Pokud byste to chtěli změnit a služby sloučit do jednoho Vyúčtování, stačí nás kontaktovat.