Jak funguje Připojení na měsíc?

  • Připojení na měsíc je tarif pro občasné připojení k internetu. Obsahuje 1 GB dat za 99 Kč a platí 30 dní od zahájení prvního připojení.
  • Tarif začínáte využívat až při prvním připojení k internetu. Do té doby za něj neplatíte, ani jej nečerpáte.
  • Jde o výchozí datový tarif. Pokud nemáte volná data přímo v tarifu nebo jste si připojení přes Můj Vodafone nezablokovali, máte přednastavené právě Připojení na měsíc.
  • Připojení na měsíc se netýká Předplacené karty 30, u které připojení k internetu funguje jinak.

Jak zjistím, jaký datový tarif mám nastavený?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby

Pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.

V části Internet uvidíte svůj aktuální nastavený datový tarif.

Datový tarif tu můžete změnit. Pokud je však nedílnou součástí vašeho tarifu (např. v tarifech Red), nemůžete si upravit pouze datový tarif, je třeba změnit celé tarifní řešení.

Co Připojení na měsíc nabízí?

Připojení na měsíc se hodí pro občasné připojení k internetu pro méně náročné uživatele.

  • Když máte nastavené Připojení na měsíc a poprvé se připojíte k internetu, zahájíte tím využívání tarifu. Budete mít k dispozici 1 GB dat, který můžete čerpat po dobu 30 dní.
  • Pokud stihnete vyčerpat 1 GB před vypršením 30 dnů, data vám obnovíme opět za 99 Kč. Na jejich čerpání budete mít nových 30 dní.
  • Maximální počet obnovení tarifu můžete ovlivnit úpravou DataLimitu.
  • Po vypršení 30 dní začnete tarif znovu využívat až poté, co se poprvé připojíte k internetu.
  • Připojení na měsíc můžete využít i v zahraničí v zemích zóny 1, pokud máte zapnutý roaming.

Jak u Připojení na měsíc funguje DataLimit?

  • Ve výchozím nastavení je u Připojení na měsíc nastavený DataLimit na hodnotu 3 obnovení. To znamená, že při nepřetržitém používání Připojení na měsíc může k navýšení o další 1 GB dojít nejvýše 3x po sobě.
  • DataLimit si můžete přes Můj Vodafone upravit (nejnižší hodnotou je 0 dokoupení, nejvyšší hodnotou neomezené množství dokoupení dat). Když si DataLimit upravíte, zůstává nastavený na novou hodnotu do té doby, než svůj datový tarif změníte na jiný.
  • Při dosažení DataLimitu a vyčerpání objemu dat se k internetu do konce 30denní platnosti tarifu nepřipojíte.
  • DataLimit se vynuluje pokaždé, když vyprší 30denní platnost Připojení na měsíc a přerušíte tak jeho nepřetržité čerpání (během 30 dnů nevyčerpáte celý 1 GB nebo vám v předčasné obnově zabrání DataLimit či nedostatek kreditu).

Jak si mohu u Oskarty od Vodafonu nastavit pozastavení Připojení na měsíc?

Zákazníci s Oskartou si mohou v Můj Vodafone vypnout automatické zapnutí balíčku Připojení na měsíc. Tato možnost se hodí, pokud chcete používat jiné měsíční datové balíčky nebo balíček z Odměny za dobití a nechcete, aby se vám Připojení na měsíc spustilo automaticky při prvním připojení k internetu po vypršení balíčku.

Jak si pozastavení Připojení na měsíc nastavím?

Službu si můžete sami nastavit přes Můj Vodafone, pokud zrovna aktivujete nebo už využíváte některý z měsíčních datových balíčků. Když aktuálně žádný datový balíček nepoužíváte nebo používáte Připojení na měsíc, můžete o aktivaci požádat naše operátory na Lince péče o zákazníky. Upozorňujeme, že nastavením služby Pozastavení Připojení na měsíc dojde k okamžitému zrušení Připojení na měsíc, pokud jste ho právě používali, nebudete moct dočerpat případný nevyužitý objem dat.
  • Přes Můj Vodafone na webu - když máte aktivní měsíční datový balíček nebo si ho právě nastavujete, můžete v sekci Služby - Balíčky ke kartě v části o obnovení balíčku vybrat, co se má stát po vypršení platnosti balíčku. Pokud chcete, aby připojení zůstalo zablokované do doby, než si sami zapnete další datový balíček, zvolte možnost Zablokovat všechna data.
  • Přes aplikaci Můj Vodafone+ - nastavení najdete v sekci Služby - Přehled - Balíčky ke kartě.

Proč mi přišla SMS o zahájení čerpání Připojení na měsíc, i když jsem se k internetu nepřipojoval?

SMS o zahájení využívání datového tarifu vám pošleme, když se váš telefon poprvé připojí k internetu a nemáte žádný z tarifů, který obsahuje pravidelný měsíční objem dat. Tím začínáte používat výchozí datový tarif Připojení na měsíc.

Nejste si vědomi, že byste se připojili k internetu?

  • V telefonu mohou probíhat aktualizace na pozadí, ověřte si nastavení svých aplikací a telefonu.
  • Telefon mohl upřednostnit mobilní síť před Wi-Fi připojením (např. Asistent Wi-Fi na iPhone, ignorování slabého připojení, Wi-Fi+ a podobné služby u OS Android).
  • Některé škodlivé aplikace se mohou k internetu připojovat na pozadí, věnujte prosím pozornost tomu, jaké aplikace si do svého telefonu stahujete a z jakých zdrojů.

Jak vypnete Připojení na měsíc?

Když máte chytrý telefon (jako je Android, iPhone nebo Windows Phone) a zároveň využíváte MMS, doporučujeme vám mít aktivní jakýkoliv datový tarif a zároveň mít povolená data v telefonu. Se zakázaným připojením nemusí MMS fungovat (data spojená s příjmem/odesláním MMS neúčtujeme).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone+