Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní zařízení:
Jak na změnu hesla:
Pokud vám aplikace hlásí chyby nebo její funkce nefungují, jak by měly, zkuste prosím následující tipy:
Ověřte funkčnost svého připojení k internetu.
Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 3 Mb/s. Zkuste restartovat internetový modem (v případě Wi-Fi připojení) nebo ověřte, že máte dobrý signál mobilní sítě.
Restartujte (vypněte a zapněte) svůj mobilní telefon nebo tablet.
Po restartu zkuste aplikaci znovu spustit a ověřte, jestli problém trvá dál.
Aplikaci Vodafone TV odinstalujte a znovu si stáhněte její aktuální verzi z aplikačního obchodu. Odhlaste se a znovu se přihlaste.
Aplikaci je důležité průběžně aktualizovat. V některých případech nejlépe pomůže zcela nová instalace. Nezapomeňte se také z aplikace odhlásit a znovu přihlásit.
Zkontrolujte, že používáte podporované zařízení.
Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony nebo tablety. Zařízení by také nemělo mít dodatečné softwarové úpravy (například root), jinak nemůžeme správné fungování aplikace zaručit (obvykle se objeví chyba MV1803).
Pokud na mobilu nebo tabletu používáte VPN, zkuste ji vypnout.
Aktivní VPN nebo služba s podobnou funkcí může zabránit správnému fungování aplikace. Stejně tak může způsobovat potíže zapnutá služba Soukromý přenos na zařízeních iPhone nebo iPad (chyba MT1803).
Pokud vám nefunguje přihlášení do aplikace, zkontrolujte si, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.
Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
Aplikace při pokusu o přihlášení hlásí, že byl účet uzamčen (chyba MA104)? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.
Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone vytvoříte nové heslo do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu.
Aplikace při pokusu o přihlášení hlásí, že je zařízení připojení k jinému účtu (MA218)? V tom případě odeberte zaregistrované zařízení přes samoobsluhu.
Hláška se může objevit, pokud jste se v telefonu nebo tabletu dříve přihlašovali jiným číslem Vodafone TV a teď se chcete přihlásit novým číslem Vodafone TV. V tom případě je potřeba zrušit registraci zařízení pro původní Vodafone TV, pak už se budete moct přihlásit novými údaji. Přihlaste se do Můj Vodafone s údaji původní Vodafone TV a v sekci Služby v části Připojená zařízení odeberte telefon nebo tablet, ve kterém se chcete přihlásit jiným číslem Vodafone TV. Pokud byste omylem odebrali jiné zařízení, nic se neděje, jen se budete muset nově přihlásit.
Nefunguje vám posouvání v rámci pořadu u zpětného sledování?
U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.
Jste právě v cizině? V zahraničí aplikace funguje v zemích EU.
Jestli jste v zemi mimo Evropskou unii, aplikace vám s ohledem na licenční práva nebude fungovat.
V přehrávači se vám v závislosti na typu pořadu a vybraném kanálu mohou zobrazit následující ikony (tlačítka):
Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.
Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.
Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.