Dnes se mi měl po měsíci obnovit balíček, ale nemám ho aktivní. Jak to?

Obnovení balíčků probíhá automaticky po skončení měsíčního období.

K obnovení balíčku nedojde, pokud:

  • Předplacená karta nemá dostatečný kredit.
  • Tarifní zákazník dosáhne Volacího limitu nebo FlexiStropu.
  • Telefonní číslo je odpojené z důvodu dlouhodobého neplacení Vyúčtování.

Při neobnovení balíčku:

  • Službu začneme účtovat podle základní sazby (např. Mobilní připojení se změní na Připojení na měsíc, tarif změníme na Nulový Tarif na míru).
  • Pokud je na neobnovený balíček navázán jiný balíček s měsíčním poplatkem, bude zrušen i tento balíček.
  • Po odblokování či dobití kreditu je zapotřebí zvolené balíčky znovu aktivovat.
Naposledy upraveno 08. 11. 2020