Jak ovlivní aktivace Red tarifů mé aktuální služby?

Při aktivaci tarifů Red vám přenastavíme nebo zrušíme některé stávající služby. Všechny služby si můžete kdykoli změnit v samoobsluze muj.vodafone.cz.

  • FlexiStrop - abychom mohli změnu tarifu provést, musíte mít dostatečný limit pro FlexiStrop. Zkontrolovat nebo upravit ho můžete přes Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.
  • Účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat - při změně nebo aktivaci tarifu nastavujeme DataLimit na výchozí hodnotu max. 3 navýšení dat během zúčtovacího období.
  • DataStrop - abyste měli pod kontrolou, kolik dat měsíčně můžete jedna SIM využít, nastavujeme vám automaticky službu DataStrop.
  • Roaming na den - je doporučeným výchozím tarifem, vybrat si však můžete také World Roaming.
  • Extra jednotky - jednotky, které jste měli navíc ke svému stávajícímu tarifu, vám zrušíme, s Red tarify už je nepotřebujete.
  • Program rodina - službu vám zrušíme.
  • Sólo - službu vám zrušíme.
  • VPN - Vnitropodnikové volání vám ponecháme aktivní. Pouze pokud máte na svém účtu jen 1 SIM, službu vám zrušíme. V takovém případě by neměla význam.

Jak přejít na tarify Red?

Objednání nového čísla i změnu tarifu u čísla stávajícího můžete provést přes náš eShop. V případě změny u stávajícího čísla v košíku vyberete, že máte zájem o změnu na svém telefonním čísle. Pomůžeme vám samozřejmě také ve všech Vodafone prodejnách nebo na 800 777 777.

Jak se změna projeví v nejbližším Vyúčtování?

Za nově aktivovaný tarif vám budeme účtovat poměrnou část měsíčního poplatku. Pokud přecházíte ze starších tarifů, naúčtujeme vám původní tarif také poměrnou částí. Podívejte se na podrobnosti.

Naposledy upraveno 18. 12. 2020