Jak ovlivní aktivace Red tarifů mé aktuální služby?
Při aktivaci tarifů Red vám přenastavíme nebo zrušíme některé stávající služby. Všechny služby si můžete kdykoli změnit v samoobsluze muj.vodafone.cz.
FlexiStrop - abychom mohli změnu tarifu provést, musíte mít dostatečný limit pro FlexiStrop. Zkontrolovat nebo upravit ho můžete přes Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.
Účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat - při změně nebo aktivaci tarifu nastavujeme DataLimit na výchozí hodnotu max. 3 navýšení dat během zúčtovacího období.
DataStrop - abyste měli pod kontrolou, kolik dat měsíčně můžete jedna SIM využít, nastavujeme vám automaticky službu DataStrop.
Extra jednotky - jednotky, které jste měli navíc ke svému stávajícímu tarifu, vám zrušíme, s Red tarify už je nepotřebujete.
Program rodina - službu vám zrušíme.
Sólo - službu vám zrušíme.
VPN - Vnitropodnikové volání vám ponecháme aktivní. Pouze pokud máte na svém účtu jen 1 SIM, službu vám zrušíme. V takovém případě by neměla význam.
Jak přejít na tarify Red?
Objednání nového čísla i změnu tarifu u čísla stávajícího můžete provést přes náš eShop. V případě změny u stávajícího čísla v košíku vyberete, že máte zájem o změnu na svém telefonním čísle. Pomůžeme vám samozřejmě také ve všech Vodafone prodejnách nebo na 800 777 777.
Jak se změna projeví v nejbližším Vyúčtování?
Za nově aktivovaný tarif vám budeme účtovat poměrnou část měsíčního poplatku. Pokud přecházíte ze starších tarifů, naúčtujeme vám původní tarif také poměrnou částí. Podívejte se na podrobnosti.