Jak ovlivní aktivace Red tarifů mé aktuální služby?

Při aktivaci tarifů Red vám přenastavíme nebo zrušíme některé stávající služby. Všechny služby si můžete kdykoli změnit v samoobsluze muj.vodafone.cz.

  • FlexiStrop - abychom mohli změnu tarifu provést, musíte mít dostatečný limit pro FlexiStrop. Zkontrolovat nebo upravit ho můžete přes Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.
  • Účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat - při změně nebo aktivaci tarifu nastavujeme DataLimit na výchozí hodnotu max. 3 navýšení dat během zúčtovacího období.
  • DataStrop - abyste měli pod kontrolou, kolik dat měsíčně můžete jedna SIM využít, nastavujeme vám automaticky službu DataStrop.
  • Roaming na den - je doporučeným výchozím tarifem, vybrat si však můžete také World Roaming.
  • Extra jednotky - jednotky, které jste měli navíc ke svému stávajícímu tarifu, vám zrušíme, s Red tarify už je nepotřebujete.
  • Program rodina - službu vám zrušíme.
  • Sólo - službu vám zrušíme.
  • VPN - Vnitropodnikové volání vám ponecháme aktivní. Pouze pokud máte na svém účtu jen 1 SIM, službu vám zrušíme. V takovém případě by neměla význam.

Jak přejít na tarify Red?

Objednání nového čísla i změnu tarifu u čísla stávajícího můžete provést přes náš eShop. V případě změny u stávajícího čísla v košíku vyberete, že máte zájem o změnu na svém telefonním čísle. Pomůžeme vám samozřejmě také ve všech Vodafone prodejnách nebo na 800 777 777.

Jak se změna projeví v nejbližším Vyúčtování?

Za nově aktivovaný tarif vám budeme účtovat poměrnou část měsíčního poplatku. Pokud přecházíte ze starších tarifů, naúčtujeme vám původní tarif také poměrnou částí. Podívejte se na podrobnosti.