Proč rušíte Nabité tarify?

  • Nabité tarify vznikly před více než 14 lety, od té doby se výrazně změnilo jak systémové řešení nabízených tarifů, tak i jejich složení a očekávání zákazníků. Proto tyto historické tarify nebudeme dál podporovat a poslední zákazníky, kteří je ještě využívají, informujeme o přechodu na naši aktuální nabídku.
  • Každého zákazníka, kterého se změna týká, informujeme ve Vyúčtování o tom, jaký mu nastavíme nový tarif, jaké jsou jeho hlavní podmínky a od kdy bude změna platit.

Musím změnu nějak potvrzovat?

Z vaší strany není nutné nic dělat, změnu provedeme automaticky k datu, o kterém vás dopředu informujeme ve Vyúčtování.

Co když mi nový tarif nevyhovuje?

Každému zákazníkovi jsme se snažili nabídnout vhodné alternativy, je však možné přejít na jakýkoliv tarif z naší aktuální nabídky. V dnešní době už nabízíme také výhodné kombinace pevného internetu, televize a mobilních služeb, takže zákazníci mají více možností, jak si služby u Vodafonu poskládat. Pokud si z naší nabídky nevyberete sami, rádi s vámi vše projdeme, stačí nás kontaktovat.

Využívám zvýhodněný tarif pro držitele In Karty Českých drah. I mně tarif změníte?

Jak je možné, že mi měníte tarif bez mého souhlasu?

Naposledy upraveno 19. 01. 2021