Jak fungují tarify Připojení ze zahraničí na den a Připojení ze zahraničí na stálo?

  • Měsíční balíček volných dat pro připojení v zahraničí. V zemích zóny 1 má přednost, takže nepoužíváte svůj domácí datový tarif, ale připojení se řídí podmínkami Připojení ze zahraničí na stálo.
  • Je aktivní okamžitě po zapnutí, obnovuje se každý měsíc ke dni, kdy byl aktivován, nezávisle na zúčtovacím období.
  • Po vyčepání volných dat účtujeme další připojení sazbou za megabajt.
  • Službu můžete samozřejmě kdykoliv zrušit a zase znovu zapnout přes Můj Vodafone v sekci Služby - Internet - Připojení ze zahraničí.
  • Tarif začneme účtovat až ve chvíli, kdy se v zahraničí připojíte k internetu. V zemích zóny 1 má přednost, takže nepoužíváte svůj domácí datový tarif, ale připojení se řídí podmínkami Připojení ze zahraničí na den.
  • V rámci jednoho poplatku se můžete připojovat 24 hodin od prvního připojení.
  • Po vyčepání volných dat účtujeme další připojení sazbou za megabajt.

V zemích zóny 1 (EU a Norsku, Lichtenštejnsku, Velké Británii a Islandu) můžete využívat svůj domácí tarif bez dalších příplatků. Stačí mít aktivní World Roaming nebo Roaming na den. Podívejte se na podrobné informace pro zákazníky s paušálním tarifem a předplacenou kartou.

Tarify Připojení ze zahraničí se dají kombinovat se všemi tarify kromě těch, které už data v roamingu obsahují. Jako hlasový roamingový tarif musíte mít nastavený World Roaming. Kompletní ceny najdete na našich stránkách v ceníku.

Když si Připojení ze zahraničí na stálo zruším, kdy dojde k jeho deaktivaci?

Mohu si balíček po jeho zrušení okamžitě zapnout znovu?

Jak se dozvím, že jsem u Připojení ze zahraničí na den / na stálo vyčerpal objem dat?

Pošlete mi SMS i při dosažení 100 %? Protože pak se mi účtuje každý další megabajt.

Jak se dozvím, že jsem u Připojení ze zahraničí na den dosáhl 5 MB?

Kolik zaplatím u Připojení ze zahraničí na den při spotřebě nad 5 MB? Jde o součet poplatků, nebo zaplatím pouze vyšší poplatek?

Naposledy upraveno 18. 12. 2020