Přestalo vám fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.
Tablet se díky tomu znovu naladí do sítě.
Pokud nemáte povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit, připojení vám po vyčerpání datového balíčku nebude fungovat. Připojení vám nepoběží také ve chvíli, kdy dosáhnete nastaveného DataStropu.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Aby se váš tablet znovu přihlásil do sítě, tak ho potom vypněte a zapněte.
Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.
V mapě pokrytí si ověřte, že u vás máme signál pro mobilní data. Po zadání konkrétní adresy si v mapě také můžete ověřit, jestli tam aktuálně neřešíme potíže se sítí, které by mohly nedostupnost připojení způsobit.
Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.
Tablet si sám nastaví správný přístupový bod (APN).
Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.
Pokud by vám nepomohla žádná z výše uvedených rad, obraťte se na Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77, kde vám rádi pomůžeme.