Co mám dělat, když mi nefunguje Pevný internet přes LTE?

Připojení vám funguje, ale máte potíže s rychlostí internetu? Podívejte se na tuto stránku, kde najdete možné příčiny a jak je řešit. Pokud si nejste jisti, jaký typ pevného internetu využíváte, pomůžeme vám to poznat kliknutím sem.

Zkontrolujte zapojení kabelů, modem vypněte a zapněte.

Ujistěte se, že jsou kabely zapojeny správně, zkuste i vyndat z modemu kabel od antény a znovu ho zapojit. Modem na chvíli odpojte z elektrické sítě a znovu ho zapojte.

Zkuste se připojit k internetu s jiným zařízením.

Tím zjistíte, jestli je příčina v modemu nebo v připojeném zařízení.

Ověřte, že se nejedná o výpadek na síti.

Nevidíme to rádi, ale někdy i naše síť má potíže a může být nedostupná. V mapě pokrytí si můžete aktuální stav sítě na konkrétní adrese kdykoliv zkontrolovat.

Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.

V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.

Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.

Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.

Resetujte modem do továrního nastavení.

Jak to provést vám poradíme na této stránce.

Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené tipy a přesto máte s připojením potíže, ozvěte se nám. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí), v nabídce pak vyberte volbu pro technické potíže a výpadky internetu či televize. Jestli u nás nemáte mobilní služby, budete k hovoru potřebovat číslo plátce a také číselné heslo pro komunikaci s Vodafonem (administrátorské heslo nebo heslo plátce). Pokud se vás Hlasová samoobsluha zeptá na heslo a vy ho nevíte, přepojíme vás na operátora po třetím chybném zadání hesla.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone