Volání i SMSky vám fungují, ale přestalo fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.
Příčinou může být vyčerpání aktuálního datového balíčku (dosažení DataLimitu) nebo dosažení DataStropu.
Pokud nemáte povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit, připojení vám po vyčerpání datového balíčku nebude fungovat. Připojení vám nepoběží také ve chvíli, kdy dosáhnete nastaveného DataStropu.
V horní stavové liště ověřte, k jaké technologii je telefon právě připojený.
Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.
Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.
Vypněte a zapněte telefon.
Telefon se díky tomu znovu naladí do sítě.
Jestli internet stále nefunguje, obnovte nastavení sítě ve svém telefonu.
Telefon si sám nastaví správný přístupový bod (APN).
Vyzkoušejte ruční nastavení telefonu.
Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.
Pokud by vám nepomohla žádná z rad výše, obraťte se na Linku péče o zákazníky, kde vám rádi pomůžeme.