Připojení vám funguje, ale máte potíže s rychlostí internetu? Podívejte se na tuto stránku, kde najdete možné příčiny a jak je řešit. Pokud si nejste jisti, jaký typ pevného internetu využíváte, pomůžeme vám to poznat kliknutím sem.
Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.
Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.
Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.
Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku. Když na modemu nesvítí kontrolka Wi-Fi, je třeba zapnout Wi-Fi síť (návod pro modem Comtrend).
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.
Postup najdete na této stránce. Jen pozor, že po provedení resetu se veškerá nastavení modemu (routeru) nastaví do výchozích hodnot z výroby, takže pokud modem není od nás, bude potřeba ho znovu nastavit.
Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone). V případě, že u nás využíváte pouze Pevný internet, volejte 800 77 77 31.