Co dělat, když mi nefunguje Pevný internet DSL?

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.

Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.

Restartujte modem.

Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.

Ověřte, že svítí správné diody.

Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku. Když na modemu nesvítí kontrolka Wi-Fi, je třeba zapnout Wi-Fi síť (návod pro modem Comtrend).

Restartuje svůj počítač nebo vyzkoušejte připojení s jiným zařízením.

Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.

Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.

Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.

Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone). V případě, že u nás využíváte pouze Pevný internet, volejte 800 77 77 31.