Co dělat, když mi nefunguje Pevný internet DSL / Optical?

Připojení vám funguje, ale máte potíže s rychlostí internetu? Podívejte se na tuto stránku, kde najdete možné příčiny a jak je řešit. Pokud si nejste jisti, jaký typ pevného internetu využíváte, pomůžeme vám to poznat kliknutím sem.

Zkontrolujte všechny kabely, zda některý není uvolněný.

Ujistěte se, že jsou správně zapojeny podle návodu.

Restartujte modem.

Odpojte ho od elektrické sítě na zhruba 30 vteřin, a poté ho znovu zapojte.

Restartuje svůj počítač nebo vyzkoušejte připojení s jiným zařízením.

Tím vyloučíte to, že příčina není v modemu ani v připojení, ale přímo v počítači.

Ověřte, že svítí správné diody (určeno pro Pevný internet DSL).

Po restartu by se do 3 minut měla rozsvítit dioda DSL, a poté do minuty dioda Internet. Pokud obě svítí, je vše v pořádku. Když na modemu nesvítí kontrolka Wi-Fi, je třeba zapnout Wi-Fi síť (návod pro modem Comtrend).

Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.

Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.

Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.

V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.

Proveďte obnovení továrního nastavení (reset) modemu.

Postup najdete na této stránce. Jen pozor, že po provedení resetu se veškerá nastavení modemu (routeru) nastaví do výchozích hodnot z výroby, takže pokud modem není od nás, bude potřeba ho znovu nastavit.

Pokud vám připojení stále nefunguje, zavolejte Linku péče o zákazníky *77 (800 77 00 77 mimo síť Vodafone). V případě, že u nás využíváte pouze Pevný internet, volejte 800 77 77 31.