nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Dnes se mi měl po měsíci obnovit balíček, ale nemám ho aktivní. Jak to?

Obnovení balíčků probíhá automaticky po skončení měsíčního období.

K obnovení balíčku nedojde, pokud:

  • Předplacená karta nemá dostatečný kredit.
  • Tarifní zákazník dosáhne Volacího limitu.
  • Telefonní číslo je odpojené z důvodu dlouhodobého neplacení Vyúčtování.

Při neobnovení balíčku:

  • Službu začneme účtovat podle základní sazby (např. Připojení na stálo se změní na Připojení na den).
  • Pokud je na neobnovený balíček navázán jiný balíček s měsíčním poplatkem, bude zrušen i tento balíček.
  • Po odblokování či dobití kreditu je zapotřebí zvolené balíčky znovu aktivovat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace