nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Dnes se mi měl po měsíci obnovit balíček, ale nemám ho aktivní. Jak to?

Obnovení balíčků probíhá automaticky po skončení měsíčního období.

K obnovení balíčku nedojde, pokud:

  • Předplacená karta nemá dostatečný kredit.
  • Tarifní zákazník dosáhne Volacího limitu nebo FlexiStropu.
  • Telefonní číslo je odpojené z důvodu dlouhodobého neplacení Vyúčtování.

Při neobnovení balíčku:

  • Službu začneme účtovat podle základní sazby (např. Mobilní připojení se změní na Připojení na den, tarif změníme na Nulový Tarif na míru).
  • Pokud je na neobnovený balíček navázán jiný balíček s měsíčním poplatkem, bude zrušen i tento balíček.
  • Po odblokování či dobití kreditu je zapotřebí zvolené balíčky znovu aktivovat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace