Vodafone

Dnes se mi měl po měsíci obnovit balíček, ale nemám ho aktivní. Jak to?

Obnovení balíčků probíhá automaticky po skončení měsíčního období.

K obnovení balíčku nedojde, pokud:

  • Předplacená karta nemá dostatečný kredit.
  • Tarifní zákazník dosáhne Volacího limitu.
  • Telefonní číslo je odpojené z důvodu dlouhodobého neplacení Vyúčtování.

Při neobnovení balíčku:

  • Službu začneme účtovat podle základní sazby (např. Připojení na stálo se změní na Připojení na den).
  • Pokud je na neobnovený balíček navázán jiný balíček s měsíčním poplatkem, bude zrušen i tento balíček.
  • Po odblokování či dobití kreditu je zapotřebí zvolené balíčky znovu aktivovat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace