Kde najdu své Vyúčtování?

  • V samoobsluze Můj Vodafone na webu - v sekci Vyúčtování. Pokud u nás máte více plátců (máte více služeb rozdělených do více různých vyúčtování), vyberte si v roletce plátce, pro kterého chcete vyúčtování a další podrobnosti zobrazit.
  • V aplikaci Můj Vodafone - Aktuální útratu vidíte na hlavní stránce aplikace na dlaždici Utraceno. Pokud na dlaždici kliknete, dostanete se k podrobnějším informacím o průběžné útratě i ke svým už vystaveným Vyúčtováním.

Pozor: Vyúčtování neuvidíte, pokud se přihlásíte pouze uživatelským heslem. Vždy je třeba použít administrátorské heslo nebo heslo plátce. S jakým heslem jste se přihlásili, zjistíte ve webové verzi Můj Vodafone v pravém horním rohu, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Můj účet.

Kdy mi Vyúčtování vystavíte?

  • Měsíční Vyúčtování vystavíme vždy co nejdříve po ukončení zúčtovacího období (4., 10., 16., 20. nebo 25. dne v měsíci), informace o částce uvidíte nejpozději do 3 dnů.
  • Jako daňový doklad slouží Vyúčtování ve formátu PDF. Najdete v něm detailní rozpis účtovaných položek, obsahuje například částky bez DPH a rozpis slev. V samoobsluze je ke stažení obvykle do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období, maximálně však do 15 dnů.

Kde najdu starší Vyúčtování?

  1. V samoobsluze Můj Vodafone na webu najdete v sekci Vyúčtování posledních 36 Vyúčtování. Posledních 6 Vyúčtování je včetně podrobného výpisu, pokud ho máte aktivní. Ke starším Vyúčtováním podrobný výpis neuchováváme.
  2. aplikaci Můj Vodafone najdete posledních šest Vyúčtování. Pokud potřebujete starší Vyúčtování, využijte Můj Vodafone na webu.

Můžu Vyúčtování dostávat rovnou do e-mailu?

Vyúčtování vám můžeme každý měsíc posílat v PDF formátu rovnou do e-mailu. Podívejte se na podrobnosti.

Kde najdu Vyúčtování po zrušení/přenosu čísla nebo po přechodu na předplacenou kartu?

  • Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone přes odkaz Přihlášení číslem plátce. Číslo plátce najdete na první straně každého z předchozích Vyúčtování jako specifický symbol. Po přihlášení do Můj Vodafone si můžete své Vyúčtování prohlédnout.
  • Pokud jste používali přihlašování e-mailem, nebude vám přihlášení přes číslo plátce fungovat, využijte proto své údaje pro přihlášení e-mailem a heslem na přihlašovací stránce.
  • Můžete se také obrátit na linku 800 77 11 77 - spojíme vás s platebním oddělením, kde zajistí přeposlání Vyúčtování.
  • Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování posílali na e-mail, dostanete tak i poslední Vyúčtování.
  • Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit převodem z účtusloženkou nebo osobně. Pokud jste měli i v době zrušení čísla (převodu na jiného majitele) nastavené inkaso, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování tak, jak jste zvyklí.

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone