nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Kde najdu své Vyúčtování?

  1. V samoobsluze Můj Vodafone na webu - Vyúčtování najdete v části Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování.
  2. V aplikaci Můj Vodafone - v části Přehled - Vyúčtování.

Pozor: Vyúčtování neuvidíte, pokud se přihlásíte pouze uživatelským heslem. Vždy je třeba použít administrátorské heslo nebo heslo plátce. S jakým heslem jste se přihlásili, zjistíte na muj.vodafone.cz v pravém horním rohu, v aplikaci Můj Vodafone na úvodní obrazovce.
Kdy můžete očekávat Vyúčtování

Měsíční Vyúčtování vystavíme vždy co nejdříve po ukončení zúčtovacího období (4., 10., 16., 20. nebo 25. dne v měsíci). Své zúčtovací období naleznete např. v pravém horním rohu na vašem PDF Vyúčtování.

Když potřebujete daňový doklad
Image PDF Vyúčtování

Jako daňový doklad slouží Vyúčtování ve formátu PDF. Najdete v něm detailní rozpis účtovaných položek, obsahuje např. částky bez DPH a rozpis slev. Získáte ho zpravidla do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období, maximálně však do 15 dnů.



Kde najít starší Vyúčtování
Image Historie Vyúčtování

V samoobsluze na stránce muj.vodafone.cz najdete posledních 36 Vyúčtování, když v sekci Útrata a Vyúčtování zvolíte záložku Historie. Posledních 6 Vyúčtování je včetně podrobného výpisu, pokud ho máte aktivní.

V aplikaci Můj Vodafone najdete posledních šest Vyúčtování. Pokud potřebujete starší Vyúčtování, kontaktujte prosím operátora na Lince péče o zákazníky na *77 (800 77 00 77).

Kde najdu Vyúčtování po zrušení/přenosu čísla nebo po přechodu na předplacenou kartu?
  • Přihlaste se do samoobsluhy na stránce muj.vodafone.cz (pod možností Přihlášení číslem plátce). Číslo plátce najdete na první straně každého z předchozích Vyúčtování jako specifický symbol. Po přihlášení do Můj Vodafone si můžete své Vyúčtování prohlédnout.
  • Můžete se také obrátit na linku 800 77 11 77 - spojíme vás s platebním oddělením, kde zajistí přeposlání Vyúčtování.
  • Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování posílali na e-mail, dostanete tak i poslední Vyúčtování.
  • Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit převodem z účtu, složenkou nebo osobně. Pokud jste měli i v době zrušení čísla (převodu na jiného majitele) nastavené inkaso, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování tak, jak jste zvyklí.
Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace