Můžu si koupit telefon nebo tablet na splátky?

  • Splátky u nás dostanete bez navýšení ceny a nemusíte dokládat žádná potvrzení.
  • Při koupi zaplatíte počáteční platbu (akontaci), zbylou částku rozdělíme na splátky do běžných měsíčních Vyúčtování.
  • První splátku vám naúčtujeme v rámci druhého Vyúčtování následujícím po koupi zařízení na splátky.
  • Přečíst si můžete také podrobné podmínky splátek.

Podmínky poskytnutí Vodafone splátek

Na splátky si můžete pořídit telefony, tablety nebo jiná vybraná zařízení, pokud máte smlouvu se zvýhodněním na služby. Ke každému telefonnímu číslu můžete v jednu chvíli splácet 2 zařízení. Abychom vám mohli splátky poskytnout, ověřujeme vaši platební historii v databázi SOLUS.

  • Vybrat si můžete z několika variant splátek.
  • Délka splácení: 12, 18 nebo 24 měsíců.
  • Minimální standardní cena zařízení, které si kupujete na splátky, musí být 480 Kč.
  • U jednoho zařízení vám rozložíme do splátek nejvýše 24 000 Kč, zároveň platí, že v jednu chvíli nám můžete splácet za všechna zařízení pořízená na splátky maximálně 25 000 Kč.
  • U každého telefonního čísla stanovujeme maximální celkovou výši měsíčních splátek, a to podle typu smlouvy, historie u Vodafonu apod. Proto se může stát, že vám budeme moct nabídnout jen vybrané výše měsíčních splátek.
  • Výši splátek není možné dodatečně měnit, kdykoliv se však můžete rozhodnout splátky předčasně ukončit a najednou doplatit zbytek ceny zařízení.

Vodafone splátky pro cizince

  • Všichni cizinci, včetně občanů Slovenské republiky, musí pro získání zařízení na splátky doložit potvrzení o trvalém nebo dlouhodobém pobytu v délce alespoň pro dalších 6 měsíců od uzavření splátkové smlouvy.
  • Je také potřeba mít přidělené české rodné číslo.
  • Telefon na splátky si můžete pořídit v našich prodejnách. V eShopu, ani telefonicky nelze telefon na splátky objednat.

Jak mohu požádat o předčasné splacení zbývající částky?

  1. Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a v části Účet - Formuláře vyplňte formulář Žádost o doplacení zařízení.
  2. Kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na čísle *77, formulář s žádostí o doplacení zařízení vám pošleme poštou.
  3. Zastavte se v naší prodejně, kde dodatek o doplacení zbývajících splátek rovnou podepíšete.

Po zpracování žádosti vám zbývající splátky doúčtujeme v nejbližším měsíčním Vyúčtování.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone