Jak si vyměním SIM kartu u svého stávajícího čísla?

  • Nová SIM karta pro stávající telefonní číslo se vám může hodit, pokud svou kartu ztratíte, ukradnou vám ji, je poškozená nebo pro nový telefon potřebujete jiný formát SIM karty.
  • Pokud byste měli starší SIM kartu, která nepodporuje LTE, díky výměně za novou se váš telefon podporující LTE bude moct k rychlé datové síti připojit. Všechny SIM karty, vydané od srpna 2013, už LTE podporují a poznáte je podle nápisu LTE v pravém dolním rohu.
  • Při výměně SIM nás můžete požádat také o eSIM (SIM karta je pouze digitální, do telefonu se nahraje přes internet) nebo DvojSIMku (vydáme vám 2 SIM karty k jednomu telefonnímu číslu).

SIM kartu vám vyměníme zdarma a můžete si ji objednat jedním z následujících způsobů:

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.

Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty. SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.
  2. Prodejna Vodafonu - SIM kartu vám zde vyměníme na počkání. Stačí znát administrátorské heslo a mít u sebe doklad totožnosti.
  3. Linka péče o zákazníky - výměnu SIM karty si můžete domluvit s operátorem na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě). SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.

Jak potvrdím výměnu a aktivuji si novou SIM kartu?

Přecházíte na eSIM a máte ji ve formě papírového voucheru? V tom případě si před potvrzením výměny nahrajte eSIM do telefonu.

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby – Moje SIM / eSIM.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

V části Aktivace nové SIM zadejte 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.

Jakmile vám přestane fungovat telefonní číslo na původní SIM, vyměňte si ji za tu nově aktivovanou. Výměnu obvykle provedeme do hodiny od zadání požadavku.

Další možnosti:

  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo nové SIM.
  2. Aplikace Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více zvolte Aktivaci SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Prodejna Vodafonu - pokud jste o výměnu požádali v naší prodejně, můžete se na aktivaci nové SIM rovnou domluvit. Můžete se také zastavit kdykoliv později.
  4. Linka péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.

Je dobré vědět:

  • Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nemůžete si novou SIM kartu objednat v samoobsluze ani v aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji však vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77.
  • Nové SIM karty posíláme jako TrioSIM - vylomíte si takový formát, který potřebujete pro svůj telefon (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM). Také si u nás můžete pořídit eSIM.
  • Když svou SIM ztratíte nebo vám ji někdo ukradne, doporučujeme co nejdříve provést blokaci SIM karty, abyste předešli zneužití vašeho čísla.
  • SIM kartu vám můžeme poštou poslat na jméno majitele zákaznického účtu na vámi vybranou adresu v České republice.
  • Ukládali jste si do paměti SIM karty kontakty? Nezapomeňte si je zálohovat - například zkopírováním do paměti telefonu. Pro ukládání kontaktů doporučujeme používat on-line služby s průběžnou zálohou dat, například účet od Googlu nebo Applu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone