Když vám nefunguje Pevný internet LTE, vyzkoušejte následující:
- Zkontrolujte zapojení kabelů, modem vypněte a zapněte.
- Ujistěte se, že jsou kabely zapojeny správně, zkuste i vyndat z modemu kabel od antény a znovu ho zapojit. Modem na chvíli odpojte z elektrické sítě a znovu ho zapojte.
- Zkuste se připojit k internetu s jiným zařízením.
- Tím zjistíte, jestli je příčina v modemu nebo v připojeném zařízení.
- Stav sítě.
- Nevidíme to rádi, ale někdy i naše síť má potíže a může být nedostupná. V mapě pokrytí si můžete aktuální stav sítě na konkrétní adrese kdykoliv zkontrolovat.
- Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
- V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.
- Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.
- Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.
- Resetujte modem.
- Držte po dobu 5 sekund tlačítko reset.
Pokud připojení stále nefunguje, zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (800 77 00 77 z jiné sítě). Pokud u nás máte pouze službu Pevný internet, zavolejte nám na 800 77 77 31.