nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Co mám dělat, když mi nefunguje Pevný internet LTE?

Když vám nefunguje Pevný internet LTE, vyzkoušejte následující:

Zkontrolujte zapojení kabelů, modem vypněte a zapněte.
Ujistěte se, že jsou kabely zapojeny správně, zkuste i vyndat z modemu kabel od antény a znovu ho zapojit. Modem na chvíli odpojte z elektrické sítě a znovu ho zapojte.
Zkuste se připojit k internetu s jiným zařízením.
Tím zjistíte, jestli je příčina v modemu nebo v připojeném zařízení.
Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.
Resetujte modem.
Držte po dobu 5 sekund tlačítko reset.

Pokud připojení stále nefunguje, zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (800 77 00 77 z jiné sítě). Pokud u nás máte pouze službu Pevný internet, zavolejte nám na 800 77 77 31.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace