nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Co se stane, když vyčerpám objem dat u svého tarifu?

Dojde k jedné ze situací podle nastavení vašich služeb:

  1. můžete dál surfovat bez omezení rychlosti internetu, a to díky účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat
  2. data se zastaví, pokud jste vyčerpali maximální počet navýšení dat (DataLimit) nebo dosáhnete zadaného DataStropu
  3. dočasně se sníží rychlost internetu na 20 kbit/s - tato varianta se týká Připojení na den a Připojení na týden. U Mobilního připojení Turbo snížíme rychlost na max. 64 kbit/s, u tarifu Připojení bez kabelu na max. 256 kbit/s.
Jak si nejrychleji zapnu data, pokud jsem vyčerpal datový balíček?
Image Stránka DataLimit
  • Pokud jste vyčerpali svůj základní datový balíček a nastavili jste si DataLimit na hodnotu 0 dokoupení dat nebo jste vyčerpali maximální povolený počet navýšení, připojení k internetu přes mobilní síť vám přestane fungovat.
  • Přímo z mobilu můžete v takové situaci DataLimit navýšit přes speciální stránku, kterou vám zobrazíme, když v prohlížeči zadáte jakoukoliv webovou adresu. Jakmile vám SMSkou potvrdíme navýšení DataLimitu, připojení vám opět bude fungovat.
  • Hodnotu DataLimitu můžete navýšit také přes Můj Vodafone na webu v sekci Nastavení služeb - Internet, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Internet nebo s operátorem Linky péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Jak sledovat čerpání objemu dat?
  1. průběžně vás informujeme pomocí SMS
  2. aktuální přehled vidíte na muj.vodafone.cz či v aplikaci aplikaci Můj Vodafone
  3. nebo můžete zdarma poslat SMS ve tvaru KOLIK DAT na 7700, obratem vám pošleme informaci o čerpání dat
U většiny našich tarifů funguje účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat, abyste mohli dál využívat rychlý internet, i když vyčerpáte datový balíček. Můžete si také upravit nastavení DataLimitu, a po vyčerpání základního objemu dat se k internetu už nepřipojíte nebo si nastavíte maximální možný počet navýšení dat. U vybraných tarifů, které umožňují sdílet datový balíček s jinou SIM kartou, můžete maximální čerpaný objem dat na jedné SIM kontrolovat díky DataStropu. Nastavení si můžete změnit na muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Internet.
Chcete si zvýšit objem dat trvale?

Pokud se vám stává, že objem dat vyčerpáte častěji, vyberte si datový tarif s vyšším objemem dat nebo si objem dat navyšte prostřednictvím služby Zvětšení datového balíčku.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace