nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Chcete dostávat Tištěné vyúčtování?

Tištěné vyúčtování si můžete aktivovat:

  1. Posláním bezplatné SMS ve tvaru: FAKT DOMU 1234 (kde 1234 je vaše heslo pro komunikaci s operátorem) na číslo 7700.
  2. V samoobluze muj.vodafone.cz v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.
  3. Přes operátora Linky péče o zákazníky na *77.
  4. V prodejně Vodafonu.

Za každé Tištěné vyúčtování vám budeme účtovat poplatek podle Ceníku služeb.

Tištěné vyúčtování je pouze doplňková služba. Případné pozdní doručení nebo nedoručení Tištěného vyúčtování nemá odkladný vliv na splatnost.

Kdo Tištěné vyúčtování doručuje?
    Image Mediaservis PNS označení
  1. PNS Mediaservis - obálka je označena nápisem MediaPost a zároveň je nad adresou Příjemce uveden logistický kód.
  2. Česká pošta - na obálce je vedle adresy Vodafonu logo České pošty.
Kdy mi Tištěné vyúčtování doručíte?
  • Tištěné vyúčtování doručuje PNS Mediaservis / Česká pošta nejpozději 8 dní po jeho vystavení.
  • Vyúčtování také najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování .
  • Další možnosti doručení Vyúčtování najdete na této stránce.
Co dělat, když mi Tištěné Vyúčtování nedorazí (případně dorazí se zpožděním či poškozené)?
  • Můžete požádat o poslání přetisku Vyúčtování. To posíláme vždy Českou poštou i se složenkou. Přetisk s vámi objedná operátor na Lince péče o zákazníky.
  • Pozdní doručení nebo nedoručení Tištěného Vyúčtování nemá odkladný vliv na splatnost Vyúčtování. Pokud nestihnete uhradit včas, podívejte se na tyto stránky, kde najdete možnosti, co dělat.

V případě jakékoli další reklamace týkající se doručování se přednostně obraťte na Linku péče o zákazníky. Zároveň však můžete reklamovat i na lokální pobočce České pošty, případně na lince První novinové společnosti (PNS Mediaservis) 800 555 080.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace