Máte zablokované telefonní číslo a využíváte naše služby nově jako tarifní zákazník?

V tomto případě pravděpodobně došlo k blokaci vašeho telefonního čísla, protože jste si zvolili zasílání Tištěného vyúčtování a nebylo možné vám první Vyúčtování na vámi uvedenou adresu doručit.

Pro odblokaci:

Uhraďte Vyúčtování.
Přijetí platby vám potvrdíme SMSkou.

Poté zajděte s osobním dokladem do kterékoliv prodejny.

Prodejce ověří vaše osobní doklady a adresu pro doručení Vyúčtování.

Následně vám služby odblokujeme.

Aby platba proběhla co nejdříve, doporučujeme úhradu přes bankomat nebo platební kartou.

Pokud u nás nejste nově na tarifních službách a blokujeme vás kvůli nezaplacenému Vyúčtování, podívejte se, co dělat.

Naposledy upraveno 13. 11. 2020