Chci zrušit smlouvu. Jak mám postupovat?

  • Naše služby můžete používat bez závazku, ale také se smlouvou na dobu určitou (obvykle na 24 měsíců), díky které získáte např. výhodnější cenu tarifu, možnost pořídit si telefon či jiné zařízení se slevou anebo na splátky.
  • Uzavřenou smlouvu můžete zrušit i předčasně, je ale třeba počítat s tím, že vám doúčtujeme určitou část nesplněného závazku, slevu, kterou jste získali na nákup telefonu nebo jiného zařízení nebo případné zbývající splátky. Konkrétní informace najdete dále na této stránce.
  • Výpověď může podat vždy pouze majitel zákaznického účtu, tedy ten, na koho je číslo vedeno.

Jak mohu vypovědět smlouvu na dobu určitou?

Budu za předčasné zrušení smlouvy platit nějaké penále/pokutu?

Kdy a jak můžu požádat o zrušení telefonního čísla?

Kdy a jak můžu požádat o přenos telefonního čísla?

Mám u Vodafonu firemní rámcovou smlouvu, jak mám postupovat?

Jak podat výpověď v případě změny podmínek?

Co dělat, pokud majitel čísla zemře?

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Budete k tomu potřebovat číslo plátce. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Naposledy upraveno 22. 01. 2021