Jak můžu požádat o vrácení kreditu po přenosu čísla?

  • Pokud jste u Vodafonu používali předplacenou kartu a své telefonní číslo jste přenesli k jinému operátorovi, můžete nás do 30 dní od přenosu čísla požádat o vrácení nevyčerpaného kreditu.
  • O vrácení kreditu můžete požádat, pokud jste předplacenou kartu neměli registrovanou na IČO (nárok na vrácení kreditu mohou uplatnit pouze spotřebitelé, tedy nepodnikající nefiremní zákazníci).

Jak můžu o vrácení kreditu požádat?

Vyplňte a vytiskněte Žádost o vrácení kreditu.

Žádost si můžete stáhnout z tohoto odkazu.

Žádost pošlete na naši adresu nebo odevzdejte v prodejně.

Poštovní adresa je: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Podívat se také můžete na seznam našich prodejen.

Je dobré vědět:

  • Kredit vám můžeme vrátit na český bankovní účet nebo poštovní poukázkou na adresu v ČR.
  • O vyřízení žádosti vás budeme informovat SMSkou a částku vám vrátíme do 30 dní. Vyřízení žádosti je od 12. června 2020 bezplatné.
  • Vrátit vám můžeme pouze počáteční kredit nebo kredit, který jste si skutečně dobili, případný bonusový kredit nevracíme.

Informovali jste mě, že žádost nebylo možné vyřídit, co může být důvodem?

Naposledy upraveno 22. 11. 2020