Pokud si služby pořizujete v prodejně Vodafonu, můžeme vám telefonní číslo aktivovat rovnou jako eSIM.
Při objednávce na dálku jsou možnosti:
Přihlaste se do Můj Vodafone a v sekci eShop si vyberte požadovaný tarif.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora).
V prvním kroku nákupního košíku klikněte na možnost Změnit v řádku s informací o vybraném typu SIM karty.
Pod názvem tarifu vám zobrazíme několik informací, mezi kterými je informace o smlouvě, telefonním čísle a právě typu SIM karty. Výchozím typem SIM karty je plastová SIM, proto je potřeba výběr změnit.
Místo plastové SIM karty si vyberte eSIM.
Pomocí přepínače označte jako vámi vybraný typ SIM karty eSIM.
Pokud spolu s tarifem kupujete také nový telefon, upozorníme vás, kdyby eSIM nepodporoval.
Když si kupujete dohromady tarif a telefon, který eSIM podporuje, rovnou vám eSIM do telefonu nahrajeme. Pokud to tak není, eSIM vám doručíme spolu s telefonem v podobě papírového voucheru.
Před odesláním objednávky zkontrolujte všechny údaje. O dokončení objednávky vás budeme informovat SMSkou.
Před potvrzením objednávky pečlivě ověřte své kontaktní údaje, abyste od nás dostali zprávu, jakmile bude vše připraveno.
Pořizovali jste si pouze telefonní číslo? eSIM ve formě QR kódu následně najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Moje SIM / eSIM.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění administrátora). Postup pro nahrání eSIM do telefonu popisujeme na této stránce.
Průběh aktivace telefonního čísla je velmi podobný jako u plastové SIM. Jediný rozdíl je v tom, jak SIM kartu dostanete do telefonu. Postup pro nahrání eSIM do telefonu popisujeme na této stránce. Jakmile eSIM do telefonu nahrajete, dojde k aktivaci po uskutečnění aktivačního hovoru na linku *77.
Je dobré vědět: