Proč je potřeba změnit heslo do Můj Vodafone?

  • Aby byl váš zákaznický účet ještě lépe zabezpečený, je potřeba provést změnu hesla na silnější, pokud vaše stávající heslo nesplňuje aktuální požadavky na podobu hesla.
  • Pokud vám přihlášení do Můj Vodafone nefunguje a jste si jisti, že zadáváte správné heslo, může to být právě tím, že jsme vám heslo sami změnili na silnější. Nové heslo jsme vám v tom případě poslali SMSkou na kontaktní číslo zákaznického účtu.
  • Jestli jste ještě nevyužili změnu hesla na silnější, tak od nás máte doporučení ohledně změny hesla v samoobsluze Můj Vodafone. V tom případě si prosím co nejdříve nastavte silnější heslo, návod na změnu najdete dále na této stránce. Kdybyste si na to čas nenašli, heslo vám časem sami změníme a pošleme vám ho na kontaktní telefonní číslo.

Neznáte své aktuální administrátorské heslo? Zkuste si ho obnovit s naším chatbotem TOBim. Pokud byste spolu nenašli řeč, je několik dalších způsobů, jak můžete heslo získat. Podívejte se na ně kliknutím sem.

Na jaké telefonní číslo jste mi poslali nové heslo?

Pro přihlášení mi stále funguje původní heslo, nemůžu se však dostat ke svému Vyúčtování nebo změně služeb. Proč?

Nové administrátorské heslo nemohu najít nebo mi nefunguje. Co teď?

Jak si můžu heslo změnit na svou vlastní kombinaci číslic?

Jaké jsou aktuální požadavky na podobu hesla pro přístup na Můj Vodafone?

Jak je možné, že mi Vodafone sám mění heslo, když jsem s tím nesouhlasil?

Naposledy upraveno 07. 01. 2021