nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Jak použít aplikaci Zdraví

Apple - Watch Series 5 (watchOS 6)

Své chytré hodinky Apple Watch můžete použít jako počítadlo kroků (krokoměr), k zaznamenávání sportovních aktivit v průběhu dne nebo stanovení cílů tréninku. Uvedené údaje budou zaslány na váš chytrý telefon a automaticky synchronizovány s aplikací Zdraví.

1. Použijte aplikaci Sportovní aktivita:

Při prvním použití aplikace Sportovní aktivita musíte zadat některé údaje o sobě.
  • Stiskněte digitální korunku.
  • Stiskněte ikonu Sportovní aktivita.
  • Na displeji se zobrazí, kolik vám zbývá k dosažení cílů vašich denních sportovních aktivit. Když jsou barevné kruhy zavřené, znamená to, že cíle vašich denních aktivit byly splněny.
  • Přejeďte po displeji směrem nahoru a zobrazte detailní přehled svých denních aktivit.
  • Přejeďte znovu po displeji směrem nahoru a zobrazte přehled počtu ušlých kroků, vzdálenosti a vyšlých pater.
  • Silně stiskněte displej a podle postupu na displeji zobrazte přehled aktivit pro daný týden nebo upravte cíl denní aktivity.
  • Opakovaně stiskněte digitální korunku tolikrát, kolikrát je třeba, a vraťte se tak na úvodní stránku.

2. Použijte aplikaci Cvičení:

  • Stiskněte ikonu Cvičení.
  • Vyberte požadovanou sportovní aktivitu a otevřete ji.
  • Přejeďte po displeji směrem doprava z levé části displeje.
  • Stiskněte Ukončit a cvičení ukončete.
  • Stiskněte ikonu Nastavení požadovaného cvičení a otevřete další nastavení, jako např. dobu trvání nebo vzdálenost vybrané aktivity.
  • Opakovaně stiskněte digitální korunku tolikrát, kolikrát je třeba, a vraťte se tak na úvodní stránku.

3. Použijte tlakoměr pro měření tepu (pulsu):

  • Stiskněte ikonu Měření tepu.
  • Váš puls se zobrazí pod Aktuální.
  • Stiskněte Aktuální a zobrazte přehled vašeho tepu v průběhu dne.

4. Dokončete:

  • Opakovaně stiskněte digitální korunku a vraťte se na úvodní stránku.