Od června 2024 už nebude možné modem Cisco EPC3208/3212 nadále využívat pro připojení k internetu. Modemu končí technická podpora a licence. Dotčené zákazníky jsme o nutnosti výměny opakovaně informovali. Pokud tento modem stále využíváte, co nejdříve se s námi prosím domluvte na dodání nového modemu na speciální lince 800 777 704.
Tento modem už nenabízíme, můžou ho však stále používat naši zákazníci, kteří používají kabelové připojení k internetu (exUPC internet). Modem podporuje maximální rychlost stahování dat 300 Mbit/s a nemá vestavěnou Wi-Fi. Tento modem podporuje pouze protokol IPv4.
POWER
DS
US
Online
Link
TEL1/TEL2
Začněme tím nejjednodušším. Restartujte modem tím, že ho na několik minut odpojíte od elektřiny. Poté ho vyzkoušejte zapojit do jiné elektrické zásuvky a chvíli počkejte.
Pokud modem nesvítí, zkontrolujte ze zadní strany zařízení, zda nedošlo k náhodné manipulaci s vypínačem pod napájecím kabelem. Vyzkoušejte, že vypínač řádně funguje a je v poloze I (zapnuto).
Pokud se nepodařilo modem zapnout, případně vydává pisklavé zvuky nebo svítí (bliká) zepředu trvale červeně, ozvěte se nám a pokusíme se vše co nejrychleji napravit.