Modem Cisco EPC3208 / EPC3212 (pro Pevný internet Kabel)

Tento modem už nenabízíme, můžou ho však stále používat naši zákazníci, kteří používají kabelové připojení k internetu (exUPC internet). Modem podporuje maximální rychlost stahování dat 300 Mbit/s a nemá vestavěnou Wi-Fi. Tento modem podporuje pouze protokol IPv4.

Technické specifikace:

  • Kabelový modem EURO DOCSIS® 3.0 EMTA.
  • 1x Ethernet 10/100/1000 (1 konektor RJ-45 pro přístup k internetu), 2x RJ-11 pro telefon, 1x konektor koaxiálního kabelu.
  • Napájecí napětí modemu: 230 V (AC), průměrný příkon: 6,1 W, adaptér AC/DC: ADAPTÉR 15 W, 15 V, DC/1 A.

Stáhněte si:

Mohlo by se vám hodit:

Cisco EPC3208

Co znamenají kontrolky na modemu?

POWER

  • Bliká – diagnostika po spuštění.
  • Svítí – Kabelový modem je zapnutý.

DS

  • Bliká – skenování downstream kanálu.
  • Svítí – downstream kanál naladěný.

US

  • Bliká – skenování upstream kanálu.
  • Svítí – upstream kanál naladěný.

Online

  • Bliká – skenování připojení k síti.
  • Svítí – startovací proces dokončen, modem připojený na síti.

Link

  • Bliká nebo svítí – signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem (oranžově – 100Mbit rychlost, zeleně – 1Gbit rychlost).

TEL1/TEL2

  • Bliká – registrace telefonní části EMTA na telefonní ústředně.
  • Svítí – aktivní linka, modem je registrovaný na telefonní ústředně.
  • Nesvítí – není navedená služba telefonu v modemu.

Modem se chová nestandardně (píská, přehřívá se...)

Vyzkoušejte restart modemu.

Začněme tím nejjednodušším. Restartujte modem tím, že ho na několik minut odpojíte od elektřiny. Poté ho vyzkoušejte zapojit do jiné elektrické zásuvky a chvíli počkejte.

Zkontrolujte zapojení všech kabelů a vypínač.

Pokud modem nesvítí, zkontrolujte ze zadní strany zařízení, zda nedošlo k náhodné manipulaci s vypínačem pod napájecím kabelem. Vyzkoušejte, že vypínač řádně funguje a je v poloze I (zapnuto).

V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte.

Pokud se nepodařilo modem zapnout, případně vydává pisklavé zvuky nebo svítí (bliká) zepředu trvale červeně, ozvěte se nám a pokusíme se vše co nejrychleji napravit.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone