Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

6. prosince 2022

Vodafone oblékl prodejce do certifikované Fairtrade bavlny

Vodafone představil novou kolekci firemních uniforem pro zaměstnance na prodejnách. Pochází z trvale udržitelné výroby a pyšní se známkou FAIRTRADE.

Známka FAIRTRADE na výrobku znamená, že lidé, kteří se podíleli na jeho výrobě nebo na produkci surovin potřebných pro jeho výrobu, dostali za svou práci spravedlivou odměnu, která jim umožní důstojné životní podmínky. „Pro nás ve Vodafonu je důležité nejen to, jaký dopad má naše činnost na životní prostředí, ale dbáme také na sociální aspekty. Certifikace Fairtrade znamená, že při pěstování bavlny pro naše oblečení platil zákaz dětské práce a že pěstitelé dostali za práci spravedlivě zaplaceno,“ říká Zuzana Holá, ředitelka komunikace a udržitelnosti Vodafonu. A doplňuje: „Snažíme se budovat spravedlivé podmínky pro všechny, ať už se jedná o mladé lidi, seniory, nebo lidi se zdravotním či jiným znevýhodněním. Je logické, že to samé chceme zajistit i pro výrobce našeho firemního oblečení.“

Vážíme si toho, že český Vodafone jde příkladem a cestou udržitelné spotřeby a že pro novou kolekci zvolil právě certifikovanou fairtradovou bavlnu. Právě tato obchodní rozhodnutí, vedle našeho každodenního nákupního chování, mají sílu přispět k pozitivní změně a ke spravedlivějším podmínkám ve světě. Jde o jasný vzkaz všem jejím zákazníkům, ale i veřejnosti," říká Lubomír Kadaně, ředitel neziskové organizace Fairtrade Česko a Slovensko.

Více informací naleznete ZDE.