Jak funguje Limit pro platby třetím stranám?

Abychom zajistili bezpečnost našich zákazníků a splnili zákonné požadavky, má každé telefonní číslo nastavenou maximální částku, kterou je možné utratit za platební transakce.

  • Limit pro platby třetím stranám je nastavený na 5 000 Kč za jedno zúčtovací období. Pokud jste u nás noví nebo jste některé z posledních 3 Vyúčtování nezaplatili včas, máte limit snížený na 500 Kč. U předplacených karet je limit 5 000 Kč na jeden kalendářní měsíc.
  • Jedna transakce (nákup) může stát maximálně 1 200 Kč.
  • Do limitu počítáme útratu za Premium SMSm-platbu a Audiotex.
  • Limit se automaticky odblokuje na začátku nového zúčtovacího období.
  • Není možné ho zrušit, změnit či manuálně odblokovat.

TIP: Pokud chcete své číslo při dosažení určité útraty zablokovat, máme pro vás službu FlexiStrop.

Kde se dozvím, jakou část z limitu jsem vyčerpal?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Čerpání.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.

V části Ostatní najdete Limit pro platby třetím stranám.

Zkontrolujte si svou průběžnou útratu za mobilní platby.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone