Měníme způsob, jak vás informujeme o vystavení vyúčtování

Způsob komunikace měníme postupně, proto se následující informace týkají zákazníků, které jsme už o změně informovali ve Vyúčtování a následně také SMSkou či e-mailem. Změny se týkají oznámení o vystavení nového vyúčtování a přijetí platby.

  • Pravidelnou SMS o vystavení vyúčtování a přijetí platby vám budeme dál posílat, pokud u nás máte anebo budete mít kontaktní telefonní číslo, které je v síti Vodafone.
  • Pokud vaše kontaktní číslo není v síti Vodafone, tak vás o každém vystaveném vyúčtování a přijetí platby budeme místo SMSky informovat e-mailem. Přímo v e-mailu uvidíte také své platební údaje včetně QR kódu, pomocí kterého můžete jednoduše provést platbu. Pokud za vyúčtování platíte přes SIPO, e-maily už vám posíláme.
  • Abyste o informaci o vystaveném vyúčtování nepřišli, zkontrolujte si prosím co nejdříve, že u nás máte aktuální kontaktní údaje. Na následujících řádcích vám s tím poradíme.
  • Své Vyúčtování samozřejmě nadále najdete přímo v samoobsluze Můj Vodafone.

Jak si můžu upravit kontaktní e-mail nebo kontaktní telefonní číslo?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a přejděte do sekce Účet - Základní informace.

K přihlášení do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo. Pokud heslo neznáte, můžete si ho několika způsoby obnovit.

V části kontaktní telefonní číslo můžete zkontrolovat a případně změnit své kontaktní číslo.

Nastavit si můžete jakékoliv české mobilní číslo. Pokud si nastavíte kontaktní číslo, které je v síti Vodafone, budeme vám posílat informaci o vystavení vyúčtování a přijetí platby SMSkou.

V části e-mail vyplňte a uložte svou kontaktní e-mailovou adresu.

Pak se ze samoobsluhy odhlaste a počkejte na SMS, ve které vám potvrdíme nastavení nového e-mailu.

Opět se přihlaste do Můj Vodafone a v sekci Účet - Základní informace si vyžádejte odeslání ověřovacího e-mailu.

Použijte odkaz v ověřovacím e-mailu (přijde z adresy overeni@vodafone.cz), který jsme vám poslali na zadanou adresu. U kontaktního e-mailu pak po potvrzení a novém přihlášení do samoobsluhy budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.

Můžete mi do e-mailu posílat rovnou celé vyúčtování?

Rádi vám budeme posílat přímo vaše vyúčtování v PDF, tuto bezplatnou službu si jednoduše zapněte podle tohoto návodu.

Můžu si informační zprávy o vystavení Vyúčtování vypnout?

Pokud nepotřebujete dostávat informaci o vystavení Vyúčtování, můžete nás telefonicky kontaktovat na Lince péče o zákazníky nebo se zastavit osobně v prodejně a požádat o vypnutí těchto zpráv. V tom případě vám přestaneme posílat SMS nebo e-mail s informací o vystavení Vyúčtování.  

Když si vypnete informační zprávy o vystavení Vyúčtování:  

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone