Přímé inkaso je určeno pro zákazníky Vodafonu, kteří zároveň mají účet u ČSOB. Jak služby u Vodafonu, tak účet u ČSOB musejí být vedeny na stejného majitele a rodné číslo.
Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).
V sekci Služby najděte nabídku Inkaso, zde si zapněte Přímé inkaso ČSOB a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit.
Pokud u nás máte více telefonních čísel nebo služeb a všechny platíte jedním Vyúčtování, stačí si inkaso aktivovat u jakékoliv jedné služby. Inkasní platbu tím nastavíte pro celé Vyúčtování (plátce). Na rozdíl od běžného inkasa už nemusíte zadávat souhlas s inkasem ve své bance.
Změnu provedete přes Můj Vodafone v části Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů v nabídce Inkaso. Nezapomeňte, že pro využití Přímého inkasa ČSOB se musí shodovat jméno a rodné číslo majitele nebo majitelky zákaznického účtu u Vodafonu i bankovního účtu v ČSOB.