Jak zaplatím Vyúčtování přes Přímé inkaso ČSOB?

Přímé inkaso je určeno pro zákazníky Vodafonu, kteří zároveň mají účet u ČSOB. Jak služby u Vodafonu, tak účet u ČSOB musejí být vedeny na stejného majitele a rodné číslo.

Jak si Přímé inkaso ČSOB můžu aktivovat?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

V sekci Služby najděte nabídku Inkaso, zde si zapněte Přímé inkaso ČSOB a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit.

Pokud u nás máte více telefonních čísel nebo služeb a všechny platíte jedním Vyúčtování, stačí si inkaso aktivovat u jakékoliv jedné služby. Inkasní platbu tím nastavíte pro celé Vyúčtování (plátce). Na rozdíl od běžného inkasa už nemusíte zadávat souhlas s inkasem ve své bance.

Kdy proběhne první platba Přímým inkasem?

  • Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování.
  • Vyúčtování, které jsme vám vystavili už před aktivací Přímého inkasa ČSOB, proto prosím uhraďte jiným způsobem.
  • Příklad: Zúčtovací období máte každého 4. v měsíci a dne 29. 3. zadáte aktivaci Přímého inkasa. Platbu za Vyúčtování vystavené 4. 4. si odečteme pomocí Přímého inkasa z vašeho bankovního účtu.

Jak změním účet pro platbu Přímým inkasem ČSOB?

Změnu provedete přes Můj Vodafone v části Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů v nabídce Inkaso. Nezapomeňte, že pro využití Přímého inkasa ČSOB se musí shodovat jméno a rodné číslo majitele nebo majitelky zákaznického účtu u Vodafonu i bankovního účtu v ČSOB.

Jak Přímé inkaso ČSOB funguje? Buďte bez obav

Platby máte pod kontrolou

  • Platba Přímým inkasem ČSOB je nejpohodlnější - jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat. Nemusíte hlídat splatnost Vyúčtování a neztrácíte každý měsíc čas platbou.
  • Pokud je vaše Vyúčtování vystaveno na částku, která je 3x vyšší než obvykle, Přímé inkaso ČSOB neprovedeme a budeme vás o tom informovat SMSkou.
  • Pokud by na účtu nebylo dost peněz a inkaso se nezdaří, pošleme vám SMSku a vy pak prostě jen použijete jiný způsob platby.
  • Datum, kdy k Přímému inkasu ČSOB dojde, je různé, snažíme se požadavek poslat tak, abychom platbu strhávali nejpozději týden před splatností vašeho Vyúčtování. Díky tomu máte jistotu, že se částka včas připíše na náš účet a vyhnete se tak prodlení.

Hodí se vědět

  • Pokud si aktivujete platbu Přímým inkasem ČSOB a máte na svém Vyúčtování více telefonních čísel, aktivujete ho automaticky pro všechna čísla najednou.
  • Inkasní příkaz vždy posíláme na částku, na kterou bylo Vyúčtování vystaveno. Kdyby dodatečně došlo k úpravě částky, to znamená, že bychom vám vystavili Opravný daňový doklad (dobropis) na část nebo celé Vyúčtování, inkasní příkaz to už neovlivní. Po proběhnutí inkasa a vystavení dobropisu vám proto vznikne přeplatek, který automaticky použijeme na platbu dalšího Vyúčtování.
  • V případě, že částka ve Vyúčtování je nižší než 120 Kč, nežádáme si daný měsíc o stržení platby z vašeho bankovního účtu, protože Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč není nutné hradit. Požadavek si do banky pošleme, až když je částka ve Vyúčtování 120 Kč a více. Pokud se ale jedná o poslední Vyúčtování, vystavené po zrušení nebo přenosu čísla, případně změně na předplacenou kartu, tak inkaso proběhne v každém případě, aby došlo k vyrovnání všech závazků.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone