Jak si mohu pravidelně dobíjet kredit platební kartou?

Stačí si jen aktivovat službu Chytré dobíjení platební kartou, díky níž můžete svou předplacenku dobíjet pravidelně každý týden, měsíc, nebo třeba jen pokud vám kredit klesne pod 60 Kč. Částku za dobitý kredit pak budeme strhávat podle toho, jak si sami určíte, z vašeho bankovního účtu.

Za každé dobití prostřednictvím služby Chytré dobíjení můžete získat 20 % Extra kreditu zdarma díky programu Vodafone odměny.

Jak si službu mohu aktivovat?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a přejděte do sekce Dobíjení.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).

Nastavte si:
  • Jak často chcete dobíjet (týdně, měsíčně, při každém poklesu kreditu pod 60 Kč).
  • Kolik chcete dobíjet.
  • jaký den chcete dobíjet (u týdenního nebo měsíčního dobíjení).
  • Do kdy chcete mít službu aktivní. Toto pole není povinné, pokud ho nevyplníte, bude služba aktivní po dobu platnosti vaší platební karty (pokud číslo nezrušíte nebo třeba nepřevedete na tarif); službu samozřejmě můžete zrušit kdykoliv.
  • E-mailovou adresu, na kterou vám pošleme potvrzení o platbě.
Po přesměrování na platební bránu zadejte požadované údaje.

Proveďte dobití kreditu, které je k aktivaci služby potřeba.

Potvrďte aktivaci služby.

Je jiný způsob, jak si mohu službu aktivovat?

Službu si také můžete aktivovat v aplikaci Můj Vodafone v části Další funkce - Chytré dobíjení.

V jakém případě Chytré dobíjení neproběhne?

Pokud Chytré dobíjení neproběhne, dáme vám o tom vědět SMSkou. Důvody mohou být následující:

  • Na předplacené kartě jste dosáhli maximální možné výše kreditu (15 000 Kč).
  • Telefonní číslo je blokované z důvodu ztráty, krádeže nebo na žádost zákazníka, případně kvůli podezření na zneužití služeb.
  • Máte vygenerovaný ČVOP kód pro přenos čísla do sítě jiného operátora.
  • Došlo k technické chybě.

Co je ještě dobré při aktivaci vědět?

  • K prvnímu dobití dochází (z důvodu ověření správnosti zadaných platebních údajů) již v rámci nastavování služby v samoobsluze muj.vodafone.cz. Pokud si tedy pro pravidelné dobíjení zvolíte např. týdenní frekvenci s dobíjením každou neděli, pak při aktivaci služby v sobotu proběhne první dobití hned v sobotu. K dalšímu dobití pak dojde již ve vámi zvoleném dni, tj. v neděli.
  • Pokud si u Chytrého dobíjení - týdně/měsíčně zvolíte jako den dobití aktuální den (např. v úterý dojde k aktivaci a jako den dobití je zvoleno úterý), dobije se v daný den pouze pokud stihnete dobití od půlnoci do 7:59, v jiném případě dojde k dobití až o týden/měsíc později.
  • Chytré dobíjení jde nastavit pouze v případě, že ve Vyúčtování máte alespoň jedno aktivní mobilní číslo.
  • Kompletní podmínky služby Chytré dobíjení najdete na www.vodafone.cz.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone