Aplikace Vodafone TV je aktuálně dostupná pro:
Jak na změnu hesla:
Pokud vám aplikace hlásí chyby nebo její funkce nefungují, jak by měly, zkuste prosím následující tipy:
Ověřte funkčnost svého připojení k internetu.
Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 7 Mb/s, doporučujeme však rychlejší. Zkuste také restartovat internetový modem tím, že ho na chvíli vytáhnete z elektřiny.
Restartujte (vypněte a zapněte) svůj televizor.
Po restartu zkuste aplikaci znovu spustit a ověřte, jestli problém trvá dál.
Aplikaci Vodafone TV odinstalujte a znovu si stáhněte její aktuální verzi z aplikačního obchodu.
Aplikaci je důležité průběžně aktualizovat. V některých případech nejlépe pomůže zcela nová instalace.
Pokud vám nefunguje přihlášení do aplikace, zkontrolujte si, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.
Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
Aplikace při pokusu o přihlášení hlásí, že byl účet uzamčen? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.
Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone vytvoříte nové heslo do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu.
Nefunguje vám posouvání v rámci pořadu u zpětného sledování?
U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.
Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.
Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.
Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.