K čemu slouží služba Kancelář Online a jak ji nastavit?

Kancelář online je sada nástrojů od společnosti Microsoft.

Patří mezi ně:

  • Sada kancelářských aplikací Office (PowerPoint, Outlook, Word, Excel, OneNote, Publisher)
  • Elektronická pošta (Exchange online), včetně sdílených schránek, kontaktů a kalendářů
  • Osobní datové úložiště (OneDrive for Business)
  • Firemní datové úložiště (Sharepoint)
  • Telekonference (Lync)
Jaké jsou hlavní výhody služby?
  • Měsíční poplatek za služby - není nutno investovat do IT infrastruktury, licencí Office.
  • K dispozici vždy poslední verze software.
  • Služby lze používat kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
  • Jeden uživatel může mít své Office nainstalované až na 5 noteboocích a PC a 5 mobilních zařízeních.
  • Fixní měsíční náklady dle počtu uživatelů, které lze přidávat či odebírat i v průběhu smlouvy.
  • Žádná potřeba IT správy.
  • Žádné zřizovací poplatky.
  • Práce z většiny mobilních zařízení s podporou ActiveSync,Imap,POP3.

Jak využít podporu pro MS Office 365?

Pokud budete při využívání služby potřebovat nápovědu nebo podporu, můžete provést některý z následujících kroků:

  • Kliknout na tlačítko Nápověda v jednotlivých aplikacích.
  • Prohlédnout stránky TechNet společnosti Microsoft.
  • Obrátit se na svého případného administrátora služby.
  • Kontaktovat nás na telefonním čísle *77 nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě).