Přihlaste se do Můj Vodafone a přepněte se na telefonní číslo, ke kterému chcete data navíc vyzvednout.
Pokud u nás máte víc služeb, je důležité, abyste se po přihlášení přepnuli na správné telefonní číslo. Postup pro aplikaci i webovou samoobsluhu najdete níže na této stránce.
Datový dárek najdete ve webové samoobsluze na hlavní stránce. V mobilní aplikaci Můj Vodafone vyberte na hlavní stránce Nabídky Vodafonu.
Data vám připíšeme do 24 hodin a platí do konce probíhajícího zúčtovacího období nebo do konce měsíční platnosti Balíčku ke kartě. Datový dárek je možné vyzvednout jednou za kalendářní měsíc.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Klikněte na nabídku Můj účet a následně na své jméno.
Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.
Z nabídky vyberte číslo služby, na kterou se chcete v aplikaci přepnout.
Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.
Po výběru se vám opět načte hlavní stránka aplikace, na které uvidíte podrobnosti k vybranému mobilnímu číslu nebo službě.
Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.
Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.
Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.
Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro vyzvednutí datového dárku, zapnutí Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.