Signál Vodafonu je dostupný pro 99 % obyvatel ČR a neustále ho vylepšujeme. Dostupnost naší sítě si můžete ověřit v mapě pokrytí. Když zadáte konkrétní adresu, ukážeme vám také jednotlivé síťové technologie, které jsou v daném místě dostupné a odhadovanou sílu signálu, která je znázorněna 1 až 3 čárkami.
I tam, kde nemáme pokrytí, můžete naše služby využít díky Wi-Fi volání.
Vyzkoušejte následující:
Tato jednoduchá rada někdy pomůže úplně nejlépe, např. při krátkodobé nedostupnosti sítě, kdy restart telefonu pomůže ke znovu připojení k síti.
Tím ověříte, jestli je chyba na síti nebo v telefonu.
V Mapě pokrytí uvádíme i předpokládanou sílu signálu (po zadání konkrétní adresy). V případě, že je síla signálu znázorněná pouze jednou čárkou, může být signál slabý nebo může vypadávat.
V Mapě pokrytí si můžete po zadání konkrétní adresy ověřit, jestli tam aktuálně neřešíme nějaké potíže se sítí.
K prověření budeme potřebovat: přesnou adresu; jak dlouho potíže trvají; jestli jsou potíže na 2G, 4G LTE síti nebo 5G síti; zda jste zkusili SIM kartu v jiném telefonu; jestli mají i ostatní uživatelé Vodafonu potíže.
Jestli v jiném telefonu bude vše v pořádku, doporučujeme telefon reklamovat. U telefonů koupených u Vodafonu můžete reklamaci uplatnit jedním z těchto způsobů.
V Mapě pokrytí si ověřte dostupnost naší sítě včetně předpokládané síly signálu (po zadání konkrétní adresy).
Pokud používáte Wi-Fi volání, je nutné pamatovat na to, že hovor vypadne, jakmile jste z dosahu Wi-Fi (nebo LTE sítě, pokud váš telefon podporuje Wi-Fi volání už z výroby).
K prověření budeme potřebovat: přesnou adresu; příklad hovoru za dané lokality (datum, čas, volané číslo); zda jste zkusili SIM kartu v jiném telefonu.