Přestalo vám fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.
Vypněte a zapněte tablet.
Tablet se díky tomu znovu naladí do sítě.
Příčinou může být vyčerpání aktuálního datového balíčku (dosažení DataLimitu) nebo dosažení DataStropu.
Pokud nemáte povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit, připojení vám po vyčerpání datového balíčku nebude fungovat. Připojení vám nepoběží také ve chvíli, kdy dosáhnete nastaveného DataStropu.
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Aby se váš tablet znovu přihlásil do sítě, tak ho potom vypněte a zapněte.
V horní stavové liště ověřte, k jaké technologii je tablet právě připojený.
Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.
Ověřte pokrytí.
V mapě pokrytí si ověřte, že u vás máme signál pro mobilní data. Po zadání konkrétní adresy si v mapě také můžete ověřit, jestli tam aktuálně neřešíme potíže se sítí, které by mohly nedostupnost připojení způsobit.
Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data v tabletu.
Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.
Jestli internet stále nefunguje, obnovte nastavení sítě ve svém tabletu.
Tablet si sám nastaví správný přístupový bod (APN).
Vyzkoušejte ruční nastavení tabletu.
Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.
Pokud by vám nepomohla žádná z výše uvedených rad, obraťte se na Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77, kde vám rádi pomůžeme.