nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava Vodafone

Proč je potřeba změnit heslo do Můj Vodafone a pro komunikaci s operátory a v prodejně?

  • Aby byl váš zákaznický účet ještě lépe zabezpečený, je potřeba provést změnu hesla na silnější, pokud vaše stávající heslo nesplňuje aktuální požadavky na podobu hesla.
  • Pokud vám přihlášení do Můj Vodafone nefunguje a jste si jisti, že zadáváte správné heslo, může to být právě tím, že jsme vám heslo sami změnili na silnější. Nové heslo jsme vám v tom případě poslali SMSkou na kontaktní číslo zákaznického účtu.
  • Jestli jste ještě nevyužili změnu hesla na silnější, tak od nás máte doporučení ohledně změny hesla v samoobsluze Můj Vodafone. V tom případě si prosím co nejdříve nastavte silnější heslo, návod na změnu najdete dále na této stránce. Kdybyste si na to čas nenašli, heslo vám časem sami změníme a pošleme vám ho na kontaktní telefonní číslo.
Neznáte své aktuální administrátorské heslo? Zkuste si ho obnovit s naším chatbotem TOBim. Pokud byste spolu nenašli řeč, je několik dalších způsobů, jak můžete heslo získat. Podívejte se na ně kliknutím sem.
Na jaké telefonní číslo jste mi poslali nové heslo?

Heslo jsme vám poslali na kontaktní telefonní číslo. Doporučujeme vám věnovat chvíli času zkontrolování, že u nás máte zadané správné a aktuální kontaktní číslo.

Jak si zkontroluji nebo změním kontaktní číslo?

  1. Přes Můj Vodafone na webu - kontrolu a změnu kontaktního telefonního čísla můžete provést v sekci Účet - Základní informace. Abyste si mohli kontaktní telefon změnit, je potřeba se přihlásit aktuálně platným administrátorským heslem.
  2. Přes aplikaci Můj Vodafone - v aplikaci si můžete aktuální údaje zkontrolovat, nemůžete je odsud změnit. Kontaktní telefon najdete v sekci Účet - Osobní údaje.
  3. Přes Linku péče o zákazníky - údaje můžete ověřit a aktualizovat s našimi operátory na lince *77.
  4. Osobně v prodejně Vodafonu - s kontrolou a změnou údajů vám pomůžeme také osobně v našich prodejnách.
Pro přihlášení mi stále funguje původní heslo, nemůžu se však dostat ke svému Vyúčtování nebo změně služeb. Proč?
Image Informace o typu hesla ve webové verzi Můj Vodafone
  • Když po přihlášení nevidíte své Vyúčtování a nemůžete měnit služby, použili jste pro přihlášení uživatelské heslo.
  • Jakým heslem jste právě přihlášeni, zjistíte ve webové verzi Můj Vodafone v pravém horním rohu, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Účet.
  • Pokud jste dříve používali stejné uživatelské i administrátorské heslo, pak vám původní heslo po změně administrátorského funguje už jen jako uživatelské. Proto je potřeba pro plný náhled na Vyúčtování a pro změnu služeb používat heslo administrátorské.
  • Chcete si o různých úrovních hesel přečíst víc? Podívejte se na podrobnější informace.
Nové administrátorské heslo nemohu najít nebo mi nefunguje. Co teď?
  • Mrzí nás, že vám změna mohla přinést určité komplikace.
  • Jestli jste si SMS s novým heslem nechtěně smazali nebo vám vůbec nedorazila, heslo si můžete obnovit. Zkuste to nejdřív s naším chatbotem TOBim. Pokud byste spolu nenašli řeč, je několik dalších způsobů, jak můžete heslo získat. Podívejte se na ně kliknutím sem.
  • Pokud vám nové heslo pro přihlášení nefunguje, může to být kvůli předchozím opakovaným pokusům o přihlášení s chybným heslem - v tom případě několik hodin počkejte a zkuste se s novým heslem přihlásit později znovu. Jinak prosím využijte možnost pro obnovení hesla podle návodu v předchozím bodě.
Jak si můžu heslo změnit na svou vlastní kombinaci číslic?

Myslete prosím na to, že vždy je potřeba respektovat pravidla pro požadovanou podobu hesla, jak o tom píšeme níže. Možnosti jsou následující:

  1. Přes Můj Vodafone na webu - změnu můžete provést v sekci Účet - Hesla. Abyste si mohli nastavit nové administrátorské heslo, je potřeba se přihlásit aktuálně platným administrátorským heslem.
  2. Přes aplikaci Můj Vodafone - v sekci Účet - Změna hesla. Abyste si mohli nastavit nové administrátorské heslo, je potřeba se přihlásit aktuálně platným administrátorským heslem.
Jaké jsou aktuální požadavky na podobu hesla pro přístup na Můj Vodafone?
  • Heslo musí obsahovat 6 až 15 číslic.
  • Heslo musí obsahovat nejméně 3 různé číslice a nesmí se jednat o číselné řady a další jednoduché kombinace (například heslo 123456 není možné použít).
  • Doporučujeme vám volit takové heslo, které si zapamatujete, ale zároveň není jednoduše uhodnutelné (vhodné například není rodné číslo, datum narození atp.).
Jak je možné, že mi Vodafone sám mění heslo, když jsem s tím nesouhlasil?

Pro změnu nevyhovujících hesel jsme se rozhodli s ohledem na zajištění vyšší bezpečnosti zákaznických údajů. Na bezpečnosti zákaznických dat nám záleží a chceme tak minimalizovat riziko případných podvodů či zneužití.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace