nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak si aktivuji vybranou službu či balíček?

Vše si nastavíte v muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb
Při vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
Změnu vám potvrdíme SMSkou
Proběhne nejpozději během 24 hodin, historii změn najdete v sekci Zprávy z Vodafonu.
Kolik zaplatím při aktivaci a změně služeb?
Co je dobré si zkontrolovat?
  • Jestli aktivací nové služby nepřekročíte Volací limit nebo FlexiStrop - v takovém případě bychom novou službu nemohli zapnout.
  • V poslední den vašeho zúčtovacího období je možné změny zadávat do 18 hodin, abychom vše stihli změnit ještě před skončením zúčtovacího období.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace