nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

K čemu slouží samoobsluha Můj Vodafone na stránce muj.vodafone.cz?

Stránka muj.vodafone.cz slouží k:

  • Nastavení služeb u vašeho telefonního čísla / zákaznického účtu.
  • Získání přehledu o vaší aktuální útratě.
  • Získání Vyúčtování za uplynulá zúčtovací období.
  • Aktivaci služeb nebo doplňkových balíčků.
  • Změně/úpravě některých osobních údajů.
  • Zablokování SIM při ztrátě a objednání nové SIM.

Přihlášení do samoobsluhy Můj vodafone:

  • Na Můj Vodafone se přihlašujete stejným heslem , které používáte pro komunikaci s operátorem. Získali jste ho při aktivaci SIM karty.
  • Přístup na na muj.vodafone.cz vám umožníme do 24 hodin od aktivace telefonního čísla.
  • Po zrušení čísla se můžete ještě 6 měsíců přihlásit do samoobsluhy pomocí čísla plátce.
Informace o vašem tarifu a snadná změna služeb
Přihlaste se na muj.vodafone.cz a zvolte sekci Nastavení služeb - Aktivní služby.
Tady najdete všechny služby, které máte na svém telefonním čísle aktivní (včetně poplatků za tyto služby).
Pokud si přejete změnit aktivní služby, můžetev této sekci změnu zadat.
Pro aktivaci dalších služeb můžete přejít do dalších sekci (Internet, Zahraničí apod.) v části Nastavení služeb.
Vyúčtování a přehled plateb
Přehled aktuální útraty a čerpání

V menu Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání najdete přehled vaší aktuální útraty k danému okamžiku.

Stav vašeho požadavku

V případě, že operátor nebo prodejce předává váš požadavek k dořešení na specializované oddělení, informujeme vás o jeho stavu v sekci Můj účet - Zprávy z Vodafonu (a také pomocí SMS).

Servisní požadavky

V části Můj účet - Zprávy z Vodafonu najdete:


  • název a typ požadavku,
  • založení, předpokládaná doba vyřešení,
  • kterého telefonního čísla se požadavek týká,
  • stav požadavku.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace