nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak si vyměním SIM kartu u svého stávajícího čísla?

V jakých případech si mám vyměnit SIM kartu za novou?
  1. SIM kartu jsem ztratil / byla mi odcizena.
  2. SIM karta je poškozená.
  3. Chci, aby se moje SIM karta dokázala připojit ke 4G LTE internetu  - všechny SIM karty vydané od srpna 2013 už LTE podporují a poznáte je podle nápisu LTE v pravém dolním rohu.
  4. Mám nový telefon a potřebuji jinou velikost SIM karty. Automaticky posíláme Trio SIM, která obsahuje všechny 3 velikosti čipu (standardní, micro a nano), takže si sami vylomíte ten, který budete potřebovat.
  5. Potřebuji druhou SIM kartu se stejným telefonním číslem. K těmto účelům nabízíme DvojSIMku .
  6. Chci využívat mobilní bankovnictví a moje stávající SIM ho nepodporuje nebo jsem ztratil MPUK.
SIM kartu vám vyměníme zdarma a můžete si ji objednat jedním z následujících způsobů:
  1. Objednejte ji na muj.vodafone.cz v sekci SIM karta a telefon. Zvolte možnost Nová SIM karta a vyberte adresu pro doručení.
  2. V aplikaci Můj Vodafone  - v sekci Mobilní internet zvolte Objednat LTE SIM kartu.
  3. Navštivte prodejnu Vodafonu, kde vám SIMku vyměníme na počkání.
  4. Můžete zavolat operátorovi na *77, který vám SIMku nechá poslat poštou do 2 pracovních dnů.
Mobilní bankovnictví: Pokud využíváte na původní SIM kartě mobilní bankovnictví, tak si SIM kartu objednejte přes operátora nebo v prodejně, v samoobsluze Můj Vodafone SIM karta s podporou mobilního bankovnictví objednat nejde.
Jak si novou SIM kartu aktivuji?
    Image Číslo SIM karty
  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo SIM.
  2. V samoobsluze muj.vodafone.cz - v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon vyplňte v části Aktivace nové SIM 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
  3. V aplikaci Můj Vodafone  - v sekci Mobilní internet zvolte Aktivovat LTE SIM kartu a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  4. Přes Linku péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.
  5. V prodejně.
TIP: Před výměnou SIM karty si nezapomeňte zálohovat všechna data z původní SIM. Pokud pro volání využíváte Vlastní 3G zónu, tak po výměně SIM přestanou hovory přes 3G zónu fungovat. Aby se funkčnost obnovila, je třeba v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme restartovat telefon.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace