nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak můžu využívat 4G LTE internet?

Co vám stačí pro připojení:
  • datový tarif a SIM karta podporující LTE
  • mobil, tablet nebo modem podporující LTE na frekvencích 800/900/1800/2100/2600 MHz (ověříte v návodu nebo v naší mapě pokrytí)
  • být v oblasti pokryté 4G LTE sítí - signál je dostupný pro 99 % obyvatel
Jak získám SIM kartu pro LTE?
Image LTE SIM karta

SIM karty vydané od srpna 2013 mají vyznačen nápis LTE a můžete se s nimi na LTE připojit. Pokud ještě nemáte SIMku podporující LTE, můžete si ji zdarma pořídit:

Objednejte ji na muj.vodafone.cz v sekci SIM karta a telefon
SIMku vám doručíme poštou do 2 pracovních dnů.
Aktivujte LTE SIMku ve stejné sekci SIM karta a telefon
Nebo z původní karty pošlete aktivační SMS, do které napíšete pouze 19místné výrobní číslo nové SIM. SMS pošlete na 7700.

Jaké jsou další možnosti:

  1. Můžete navštívit prodejnu Vodafonu, kde vám SIMku vyměníme na počkání.
  2. Můžete zavolat operátorovi na *77, který vám SIMku nechá poslat poštou do 2 pracovních dnů.
  3. LTE SIM si můžete objednat i z mobilní aplikace Můj Vodafone, ze sekce 4G LTE Internet. Na stejném místě pak můžete novou SIM také jednoduše naskenováním kódu aktivovat.
TIP: Před výměnou SIM karty si nezapomeňte zálohovat případné kontakty z původní SIM.
Co musí umět můj telefon?

Při koupi telefonu doporučujeme ověřit, že umí všechna LTE pásma, která používáme.

Jen tak se připojíte všude, kde máme pokrytí. Většina mobilních telefonů s podporou LTE už dnes umí všechna používaná pásma LTE. Informace o podpoře zjistíte v návodu k telefonu, většinu telefonů si můžete ověřit i na našich stránkách.

LTE síť Vodafonu běží na těchto frekvencích:

  • LTE 800 MHz (označované jako Band 20)
  • LTE 900 MHz (označované jako Band 8)
  • LTE 1 800 MHz (označované jako Band 3)
  • LTE 2 100 MHz (označované jako Band 1)
  • LTE 2 600 MHz (označované jako Band 7)

Podívejte se také na maximální dosažitelné rychlosti připojení.

Používám 4G LTE, a pokud chci volat, nějakou dobu trvá, než se ozve vyzváněcí tón. Je to v pořádku?

Pokud máte LTE telefon, který nepodporuje volání přes LTE (VoLTE) a jste připojeni do LTE sítě, toto chování je v pořádku.

LTE je datová síť a hlasové hovory přes ni běžně neprobíhají. Díky funkci CS FallBack (Circuit Switch Fall Back) umí LTE telefony automaticky přepínat z dat do hlasových služeb 2G nebo 3G. V realitě to vypadá tak, že v případě příchozího nebo odchozího hovoru se telefon automaticky přepne z rychlých dat do hlasových služeb a následně pak zpátky. Toto přepnutí/přenastavení hovoru může trvat od 6 do 10 sekund.

Jestliže aktuálně využíváte data, služba se přeruší a po ukončení hovoru se datové služby opět obnoví. Jde o standardní chování sítě LTE.

V případě, že nemáte LTE telefon, pravděpodobně jde o technickou poruchu. Telefon reklamujte či využijte služby servisního střediska.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace