Vodafone

Přišla mi SMS o neuhrazeném Vyúčtování, co mám dělat?

SMSku dostanete automaticky, pokud nám nepřišla platba do dne splatnosti.

Zapomněli jste zaplatit?

Pošlete prosím platbu co nejdříve. Můžete si vybrat nejrychlejší způsob platby.

Už jste zaplatili?

Zkontrolujte prosím:

Pokud jste platbu odeslali a již bychom ji měli na účtu mít, kontaktujte nás prosím na Lince péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77.

Platíte inkasem?

Vaše platba možná neprošla kvůli překročení inkasního limitu nebo nedostatečnému zůstatku na vašem účtu.

Co se stane, když nestihnete Vyúčtování uhradit?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace