Důvodů, proč vás kontaktuje třetí strana, může být víc:
- V rámci marketingové kampaně, soutěže, dotazníku nebo např. používáním některé služby jste mohli takové společnosti udělit souhlas, aby vás oslovovala s nabídkami, případně aby vaše kontakty předala dalším subjektům.
- Může se také jednat o náhodně vytočený hovor, to znamená, že volající dopředu neví, koho s nabídkou oslovuje.
- Pokud je takový hovor pro vás obtěžující, doporučujeme požádat o další nekontaktování ze strany volajícího a hovor ukončit.
Naše společnost některé své činnosti zajišťuje prostřednictvím třetích osob, s nimiž máme uzavřenou smlouvu. Jde o tzv. zpracovatele. Pokud vás však nějaký náš zpracovatel kontaktuje, pak vás kontaktuje jménem Vodafonu, protože pouze zpracovatelé mají možnost naší obchodní značku použít. Se zpracovateli máme nastavená bezpečností opatření, které má Vodafone nastavena celosvětově a vaše data jsou opravdu v bezpečí.
Kde zjistím, jaké souhlasy jsem udělil Vodafonu?
Vše najdete přehledně v samoobsluze Můj Vodafone, tam můžete své souhlasy také upravit.
- Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Účet - Základní informace.
- Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
- Zde můžete upravit udělené souhlasy pro nabídky Vodafonu a třetích stran.
- Nastavení je dostupné v položkách Zpracovávání osobních údajů společností Vodafone a Zpracovávání osobních údajů třetími stranami.
Podrobnější informace k ochraně osobních údajů najdete na našich stránkách.