nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Proč mi volají neznámá telefonní čísla s nabídkami služeb?

Důvodů, proč vás kontaktuje třetí strana, může být víc:

  • V rámci marketingové kampaně, soutěže, dotazníku nebo např. používáním některé služby jste mohli takové společnosti udělit souhlas, aby vás oslovovala s nabídkami, případně aby vaše kontakty předala dalším subjektům.
  • Může se také jednat o náhodně vytočený hovor, to znamená, že volající dopředu neví, koho s nabídkou oslovuje.
  • Pokud je takový hovor pro vás obtěžující, doporučujeme požádat o další nekontaktování ze strany volajícího a hovor ukončit.
Pokud vás kontaktuje třetí strana a tvrdí, že jí Vodafone předal vaše telefonní číslo, pak je takové tvrzení nepravdivé. Vodafone nepředává třetím stranám telefonní čísla svých zákazníků, aby vám nabízely své produkty či služby či produkty a služby dalších stran, např. T-Mobile nebo O2.

Naše společnost některé své činnosti zajišťuje prostřednictvím třetích osob, s nimiž máme uzavřenou smlouvu. Jde o tzv. zpracovatele. Pokud vás však nějaký náš zpracovatel kontaktuje, pak vás kontaktuje jménem Vodafonu, protože pouze zpracovatelé mají možnost naší obchodní značku použít. Se zpracovateli máme nastavená bezpečností opatření, které má Vodafone nastavena celosvětově a vaše data jsou opravdu v bezpečí.

Kde zjistím, jaké souhlasy jsem udělil Vodafonu?

Vše najdete přehledně v samoobsluze Můj Vodafone, tam můžete své souhlasy také upravit.

Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Účet - Základní informace.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
Zde můžete upravit udělené souhlasy pro nabídky Vodafonu a třetích stran.
Nastavení je dostupné v položkách Zpracovávání osobních údajů společností Vodafone a Zpracovávání osobních údajů třetími stranami.

Podrobnější informace k ochraně osobních údajů najdete na našich stránkách.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace