nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Kdo je kontaktní osoba, k čemu slouží kontaktní telefonní číslo a e-mail a jak je změním?

Kontaktní osoba:

  • Osoba, na kterou směrujeme telefonicky/SMS/e-mailem/faxem obchodní sdělení nebo osobní sdělení.
  • Volí si ji při založení zákaznického účtu jeho majitel nebo ji lze dodatečně vytvořit/změnit na základě znalosti administrátorského hesla.
  • Bez znalosti hesla není kontaktní osoba oprávněná nakládat se zákaznickým účtem.
  • Pokud není u zákaznického účtu kontaktní osoba vyplněná, je za ní považován majitel zákaznického účtu.

Kontaktní telefonní číslo:

  • Nastavujeme ho při založení nového zákaznického účtu.
  • Posíláme na něj administrátorské heslo.

Kontaktní e-mail:

Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách ve službách, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu.

Jak kontaktní e-mail nastavit?

Přihlaste se do samoobsluhy na stránce muj.vodafone.cz.
Přejděte do sekce Účet - Základní informace.
Vyplňte a uložte e-mailovou adresu.
Potvrďte ověřovací e-mail, který jsme vám poslali na danou adresu.
U e-mailu v samoobsluze muj.vodafone.cz budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.
To se hodí například, když zapomenete administrátorské heslo - to si pak můžete obnovit on-line.
Kde si změním kontaktní telefonní číslo a kontaktní osobu?

Kontaktní telefonní číslo můžete změnit na stránce muj.vodafone.cz v menu Účet - Základní informace.

Kontaktní osobu si můžete změnit:

  1. v samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Formuláře - vyplněním formuláře Žádost o změnu údajů.
  2. ve Vodafone prodejně,
  3. přes operátora,
  4. prostřednictvím formuláře Žádost o změnu údajů / Žádost o změnu údajů pro firemní zákazníky,

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace