Kdo je kontaktní osoba, k čemu slouží kontaktní telefonní číslo a e-mail a jak je změním?

Kontaktní osoba:

  • Osoba, na kterou směrujeme telefonicky/SMS/e-mailem obchodní sdělení nebo osobní sdělení.
  • Volí si ji při založení zákaznického účtu jeho majitel nebo ji lze dodatečně vytvořit/změnit na základě znalosti administrátorského hesla.
  • Bez znalosti hesla není kontaktní osoba oprávněná nakládat se zákaznickým účtem.
  • Pokud není u zákaznického účtu kontaktní osoba vyplněná, je za ní považován majitel zákaznického účtu.

Kontaktní telefonní číslo:

  • Může to být jakékoliv české mobilní telefonní číslo.
  • Nastavujeme ho s vámi při založení nového zákaznického účtu.
  • Posíláme na něj také administrátorské heslo.

Jak kontaktní číslo změním?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a jděte do sekce Účet - Základní informace.

Pro přihlášení potřebujete administrátorské heslo.

U položky Kontaktní telefonní číslo klikněte na změnit a vyplňte nové kontaktní číslo, které chcete nastavit.

Pro ochranu vašich údajů vám následně pošleme ověřovací kód na vaše původní kontaktní číslo.

Zadejte ověřovací kód, který jsme vám poslali na původní kontaktní číslo a tím změnu dokončete.

Pokud byste původní číslo už neměli k dispozici, zavolejte nám nebo se zastavte v naší prodejně.

Kontaktní e-mail:

Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách ve službách, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu.

Jak kontaktní e-mail změním?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu.

Přejděte do sekce Účet - Základní informace.

Vyplňte a uložte e-mailovou adresu. Poté se ze samoobsluhy odhlaste a počkejte na SMS, ve které vám potvrdíme nastavení nového e-mailu.

Opět se přihlaste do Můj Vodafone a v sekci Účet - Základní informace si vyžádejte odeslání ověřovacího e-mailu.

Použijte odkaz v ověřovacím e-mailu (přijde z adresy overeni@vodafone.cz), který jsme vám poslali na zadanou adresu. U e-mailu v samoobsluze Můj Vodafone pak budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.

To se hodí například, když zapomenete administrátorské heslo - to si pak můžete obnovit on-line.

Kde si změním kontaktní telefonní číslo a kontaktní osobu?

Kontaktní telefonní číslo můžete změnit přes Můj Vodafone na webu v menu Účet - Základní informace.

Kontaktní osobu si můžete změnit:

  1. v samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Formuláře - vyplněním formuláře Žádost o změnu údajů
  2. ve Vodafone prodejně
  3. přes operátora
  4. prostřednictvím formuláře Žádost o změnu údajů / Žádost o změnu údajů pro firemní zákazníky

Proč můžu jako kontaktní číslo uvést pouze české mobilní telefonní číslo?

Ve Všeobecných podmínkách uvádíme způsoby, jakými se zákazníkem komunikujeme, a mezi tyto způsoby patří i SMS či telefon. Kontaktní telefonní číslo, na které můžeme posílat SMS (tedy musí být mobilní), potřebujeme z důvodů hlášení poruch či výpadků i k plnění zákonných povinností v souvislosti s informacemi o smluvních podmínkách (ať už před uzavřením smlouvy, nebo při změnách podmínek). Bez mobilního telefonního čísla bychom nebyli schopni některé své povinnosti vyplývající ze zákona plnit.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone