Vodafone

Přestalo mi fungovat připojení na internet, co s tím?

Volání i SMSky vám fungují, ale přestalo fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.

V horní stavové liště ověřte, k jaké technologii je telefon právě připojený.
Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.
  • GPRS, EDGE (na displeji jako G, E) - pomalé připojení (některé stránky se nemusí načíst)
  • 3G (na displeji jako 3G, H, H+) - rychlý internet
  • LTE (na displeji jako 4G, L, LTE) - nejrychlejší připojení
Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data v telefonu.
Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.
Image Image Image

Vypněte a zapněte telefon.
Telefon se díky tomu znovu naladí do sítě.
Ověřte nastavení služeb přes Můj Vodafone.
Zkontrolujte, že máte aktivní datový tarif a nemáte vyčerpaná data.
Jestli internet stále nefunguje, obnovte nastavení sítě ve svém telefonu.
Telefon si sám nastaví správný přístupový bod (APN).
Image Image

Vyzkoušejte ruční nastavení telefonu.
Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.
Vyzkoušeli jste všechny rady, ale internet stále nejde?

Pokud by vám nepomohla žádná z rad výše, obraťte se na Linku péče o zákazníky, kde vám rádi pomůžeme.

Hledali jste něco jiného?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace