nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak zaplatím Vyúčtování inkasem?

Nastavte inkaso v bance ve prospěch našeho účtu: 217077033/0300.
Zařídíte to v internetovém bankovnictví nebo na pobočce banky.
  • Nezadávejte variabilní ani specifický symbol.
  • Nastavte si inkasní limit - maximální měsíční částku, která se může převést z vašeho účtu na účet Vodafonu.
  • Pokud máte sporožirový účet u České spořitelny, ověřte na pobočce či na zákaznické lince banky, zda je nutné zadat specifický symbol sporožirového účtu.
  • Instrukce, jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví.
Aktivujte si inkaso v samoobsluze Můj Vodafone - Nastavení Vyúčtování a limitů.
V části Inkaso klikněte na tlačítko Zobrazit a poté označte kliknutím položku Zapnout a vyplňte potřebné údaje. Nakonec klikněte na Uložit.
Aktivaci inkasa vám potvrdíme SMSkou.


Kdy proběhne první platba inkasem?
  • Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování.
  • Již vystavené Vyúčtování proto prosím uhraďte jiným způsobem.
  • Příklad: Zúčtovací období máte každého 4. v měsíci a dne 29. 3. zadáte aktivaci inkasa. Platbu za Vyúčtování vystavené 4. 4. si odečteme pomocí inkasa z vašeho bankovního účtu.
Nepodařilo se vám aktivovat inkaso přes muj.vodafone.cz?
  1. Pošlete nám vyplněný inkasní formulář pro nefiremní zákazníky nebo inkasní formulář pro firemní zákazníky (ve formátu PDF) na adresu uvedenou v inkasním formuláři nebo faxem na číslo 271 171 952.
  2. Stejným způsobem nám můžete poslat i formulář své banky o zřízení inkasní platby, který jste dostali při aktivaci inkasa v bance. Na formulář připište číslo plátce uvedené na Vyúčtování a heslo k zákaznickému účtu. Dále připište jedno kontaktní telefonní číslo uvedené na Vyúčtování, své jméno a podpis.
  3. Co dělat, pokud platba inkasem neprochází?
Jak změnit účet pro platbu inkasem?

Postup je stejný jako výše - nejprve nastavit inkaso u banky a pak změnit nastavení inkasa v Můj Vodafone v části Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Jak inkaso funguje? Buďte bez obav
Platby máte pod kontrolou
  • Platba inkasem je nejpohodlnější - jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat. Nemusíte hlídat splatnost Vyúčtování a neztrácíte každý měsíc čas platbou.
  • Při zřizování inkasa si volíte limit pro maximální částku, která může být stržena. Nemůže se tedy stát, že vám z účtu odejde více peněz, než jste čekali.
  • Pokud by na účtu nebylo dost peněz a inkaso se nezdaří, pošleme vám SMSku a vy pak prostě jen použijete jiný způsob platby.
  • Inkaso může proběhnout až 8 dní před splatností, takže máte jistotu, že se částka včas připíše na náš účet a vyhnete se tak prodlení.
Hodí se vědět
  • Pokud si aktivujete platbu inkasem a máte na svém Vyúčtování více telefonních čísel, aktivujete ho automaticky pro všechna čísla najednou.
  • Inkasní příkaz vždy posíláme na částku, na kterou bylo Vyúčtování vystaveno. Kdyby dodatečně došlo k úpravě částky, to znamená, že bychom vám vystavili Opravný daňový doklad (dobropis) na část nebo celé Vyúčtování, inkasní příkaz to už neovlivní. Po proběhnutí inkasa a vystavení dobropisu vám proto vznikne přeplatek, který automaticky použijeme na platbu dalšího Vyúčtování.
  • V případě, že částka ve Vyúčtování je nižší než 120 Kč, nežádáme si daný měsíc o stržení inkasa z vašeho bankovního účtu, protože Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč není nutné hradit. Požadavek si do banky pošleme, až když je částka ve Vyúčtování 120 Kč a více. Pokud se ale jedná o poslední Vyúčtování vystavené po zrušení nebo přenosu čísla, případně změně na předplacenou kartu, tak si v případě částky nižší než 120 Kč požadavek o stržení inkasa do banky pošleme, aby došlo k vyrovnání všech závazků.
  • Pokud na Vyúčtování nemáte jiná aktivní telefonní čísla, po stržení platby zrušte povolení k inkasu ve své bance.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace