Jak si mohu aktivovat inkaso u svého OneNet zákaznického účtu?

Aktivace inkasa probíhá ve 2 krocích:

  1. Zřízení inkasa ve vaší bance
  2. Aktivace inkasa u Vodafonu

Zřízení inkasa ve vaší bance

U své banky si zařiďte souhlas k inkasu ve prospěch našeho bankovního účtu 221233/0300.

Nezadávejte, prosím, žádný variabilní ani specifický symbol (pouze v případě, že máte sporožirový účet u České spořitelny, je nutné zadat specifický symbol Vašeho sporožirového účtu).

Nastavte si inkasní limit (maximální měsíční částka, která může být převedena z Vašeho účtu na účet Vodafonu).

Doporučujeme nastavit s potřebnou rezervou, aby bylo inkasem uhrazeno i Vyúčtování za měsíce, kdy provoláte více (např. sečtěte částky za posledních 12 Vyúčtování a vynásobte 1,2 (20% rezerva).

Aktivace inkasa u Vodafonu

Přihlaste se do OneNet samoobsluhy.

V menu vyberte sekci Vyúčtování – Peněženky.

Vyhledejte příslušnou Peněženku, kterou chcete inkasem hradit, a vyberte příslušný řádek.

Klikněte na Nastavení plateb a zaškrtněte políčko Aktivní inkaso.

Vyplňte číslo účtu.

Uložte.

Pokud nemáte přístup do OneNet samoobsluhy, požádejte o nastavení svého Administrátora.

Kdy proběhne první platba inkasem?

  • Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování.
  • Již vystavené Vyúčtování proto prosím uhraďte jiným způsobem.
  • Příklad: Zúčtovací období máte každého 4. v měsíci a dne 29. 3. zadáte aktivaci inkasa. Platbu za Vyúčtování vystavené 4. 4. si odečteme pomocí inkasa z vašeho bankovního účtu.

Jak inkaso funguje? Buďte bez obav.

Naposledy upraveno 24. 02. 2021