Jak si mohu aktivovat inkaso u svého OneNet zákaznického účtu? (ADMIN)

Aktivace inkasa probíhá ve 2 krocích:

  1. Zřízení inkasa ve vaší bance
  2. Aktivace inkasa u Vodafonu

Zřízení inkasa ve vaší bance

U své banky si zařiďte souhlas k inkasu ve prospěch našeho bankovního účtu 221233/0300.

Nezadávejte, prosím, žádný variabilní ani specifický symbol.

Nastavte si inkasní limit (maximální měsíční částka, která může být převedena z Vašeho účtu na účet Vodafonu).

Doporučujeme nastavit s potřebnou rezervou, aby bylo inkasem uhrazeno i Vyúčtování za měsíce, kdy provoláte více (např. sečtěte částky za posledních 12 Vyúčtování a vynásobte 1,2 (20% rezerva).

Návody pro nastavení inkasa v bance najdete na této stránce v části "Jaký je postup aktivace inkasa v mé bance?".

Aktivace inkasa u Vodafonu

Přihlaste se do OneNet samoobsluhy.

V menu vyberte sekci Vyúčtování – Peněženky.

Vyhledejte příslušnou Peněženku, kterou chcete inkasem hradit, a vyberte příslušný řádek.

Klikněte na Nastavení plateb a zaškrtněte políčko Aktivní inkaso.

Vyplňte číslo účtu.

Uložte.

Pokud nemáte přístup do OneNet samoobsluhy, požádejte o nastavení svého Administrátora.

Kdy proběhne první platba inkasem?

  • Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování.
  • Již vystavené Vyúčtování proto prosím uhraďte jiným způsobem.
  • Příklad: Zúčtovací období máte každého 4. v měsíci a dne 29. 3. zadáte aktivaci inkasa. Platbu za Vyúčtování vystavené 4. 4. si odečteme pomocí inkasa z vašeho bankovního účtu.

Jak inkaso funguje? Buďte bez obav.

Platby máte pod kontrolou

  • Platba inkasem je nejpohodlnější - jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat. Nemusíte hlídat splatnost Vyúčtování a neztrácíte každý měsíc čas platbou.
  • Při zřizování inkasa si volíte limit pro maximální částku, která může být stržena. Nemůže se tedy stát, že vám z účtu odejde více peněz, než jste čekali.
  • Pokud by na účtu nebylo dost peněz a inkaso se nezdaří, pošleme vám SMSku a vy pak prostě jen použijete jiný způsob platby.
  • Inkaso může proběhnout až 8 dní před splatností, takže máte jistotu, že se částka včas připíše na náš účet a vyhnete se tak prodlení.

Hodí se vědět

  • Pokud si aktivujete platbu inkasem a máte na svém Vyúčtování více telefonních čísel, aktivujete ho automaticky pro všechna čísla najednou.
  • Inkasní příkaz vždy posíláme na částku, na kterou bylo Vyúčtování vystaveno. Kdyby dodatečně došlo k úpravě částky, to znamená, že bychom vám vystavili Opravný daňový doklad (dobropis) na část nebo celé Vyúčtování, inkasní příkaz to už neovlivní. Po proběhnutí inkasa a vystavení dobropisu vám proto vznikne přeplatek, který automaticky použijeme na platbu dalšího Vyúčtování.
  • V případě, že částka ve Vyúčtování je nižší než 120 Kč, nežádáme si daný měsíc o stržení inkasa z vašeho bankovního účtu, protože Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč není nutné hradit. Požadavek si do banky pošleme, až když je částka ve Vyúčtování 120 Kč a více. Pokud se ale jedná o poslední Vyúčtování vystavené po zrušení nebo přenosu čísla, případně změně na předplacenou kartu, tak si v případě částky nižší než 120 Kč požadavek o stržení inkasa do banky pošleme, aby došlo k vyrovnání všech závazků.
  • Pokud na Vyúčtování nemáte jiná aktivní telefonní čísla, po stržení platby zrušte povolení k inkasu ve své bance.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone